Gå til innhold

Andre med NULL energi??

♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt tom her jeg sitter...!!!

Er 26+2 på vei, har ei lita jente på 18,5mnd og er alene annen hver uke når mannen er på jobb....

Hjelper godt i ukene når hun er i bhg 3 dager i uka.

Men hvor er energien?? Må tvinge meg til å gjør ting i huset. Som å lage middag, vaske klær og støvsuge/vaske... Er tungt i lengden å ha det sånn. Og det er ikke bedre når bekkenet svikter, går til kiropraktor 1 gang i uka...

Andre som har det slik??

Åssen kommer dere igjennom dagen??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har nr tre på v ei og jobber begge 100% (skal absolutt kutte ned til 75% etter perm). Må innrømme at jeg har det veldig bra nå, var helt utslitt de tre første månedene, men energien er kommet tilb ake. Men jeg husker fra sist at de siste par månedene også er veldig tøffe. Husker også fra sist at det ikke er spøk å gå hjemme flere av dagene i uken MED en liten tass pluss en i magen, det er nesten tøffere enn å være på jobb. Så jeg kjenner følelsen. Ta godt vare på deg selv når hun er i BH, sov på sofaen!!

Skrevet

eg er i uke 24+1 og har INGEN energi eg heller!!

i dag hadde eg planer om å gjøre mye, men det ble med planene.. har lagt på sofaen i hele dag.. orket ikke å gå i selskap en gang sammen med sambo.. så han måtte gå alene..

Eg vil jo kunne gjøre ting, men eg orker rett og slett ikke:(

eg har ingen barn, og har tenkt mye på hvordan dere med barn og null energi kommer dere gjennom dagen! på ett vis i hvertfall!!

Eg sier bare at du MÅ slappe av når muligheten er der.. hvertfall om du skal ha energi til jenta di om dagen og.. lag heller noe kjempe enkelt til middag og vask/støvsug litt om gangen..

Lykke til videre i hvertfall :)

Skrevet

Jepp, er helt tom! Samtidig er jeg svimmel og uvel hele tiden, får ikke sove om natten og er fryktelig sinna (helt uten grunn!)

Jobber 50% og hadde håpet å klare å fortsette frem til perm, men dette ser ikke helt bra ut!

Skrevet

glemte å skrive at jeg er 100% sykemeldt pga bekkenet og kommer ikke tilbake i jobb før permisjonen begynner......

Så er hjemme...

Pleier å sove rundt 2-3 timer når hun er i bhg, men energien kommer ikke.... :((

Og sover ikke godt på nettene pga jenta mi som hoster myye og våkner masse iløpet av natten....

Skrevet

Høres kjent ut... Har en syk unge jeg også, ørebetennelse hver tredje uke hittil i høst.

Har dere sjekket blodverdier? Tenkte å holde ut til jeg skal til legen neste uke, håper å få svar på hvorfor jeg er sånn da.

Skrevet

Nei, har ikke sjekket blodverdiene, hvilket svar får vi ut av det???

Var hos legen for snart 2 uker siden pga hosten... fikk astma-med, noe som jeg syns er helt forferdelig å bruke. Hun hater det...!!! må puste inn i maske..

Hun har vært forkjølet stort sett i et siden hun begynte i bhg og for 3 uker siden hadde hun mellomøre-betennelse..

Skrevet

Det er vel jernlagerene de sjekker tror jeg. Blodprosent osv.

En kollega var veldig plaget av trøtthet og lite energi, og hun hadde veldig lav blodprosent i allefall.

Stakkars liten, har hun fått astmadiagnose? Håper det hjelper da i allefall, selv om det ikke er noe særlig å bruke medisinen.

Skrevet

Hei...

Ja kan melde meg inn i den klubben...

Kvalmen ga seg for ett par uker siden men har jeg mulighet kan jeg bare sove og sove....skjønner ikke at det går ann å sove så mye...

Utsetter alt som skal gjøres hele tida,godt jeg har en tålmodig mann...=0)

Skrevet

Nei, hun har heldigvis ikke astma.. men astma-medisinen er med på å åpne opp luftveiene når enn har hovne slimhinner... så fer vi se..

Har også en tålmodig mann heldigvis, men nå er han bare hjemme annen hver uke. da han jobber vekke, men heldigvis er det ikke lenge til før han begynner å jobbe normalt igjen... gleeeeede meg te det :))

Så slipper jeg å ha ei jente som er totalt mammadalt.!!!!!

Skrevet

lurer også på hvor energien er blitt av...

jeg jobber fortsatt, men er TOTAL VRAK etter jobb. har to jenter hjemme som krever sitt og som også skal kjøres på aktiviteter.

Bekkenet mitt krangler, svangerskapsdiabetes har jeg selfølgelig klart å pådra meg og det er vel bare å vente på svangerskapsforgiftninga som jeg har økt risiko for skal gjøre sitt inntog. FYSJ gitt om jeg gleder meg til desember når jeg skal bli sykemeldt.

Nå ser det ut til at jeg får innvilga svangerskapspenger 25% så jeg ikke trenger å starte arbeidsdagen kl 6. TAKK OG PRIS!!

jeg kommer meg ganske greit igjennom dagen med å være utrolig sta. jeg er ikke typen som legger meg ned før jeg ser at slaget er tapt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...