Gå til innhold

hva skjer nå da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fikk posetiv graviditet test for en uke siden, 3 posetive nå erden negativ , noen som veit hva dette er?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feil med testene?

Men hvorfor bruke så mye penger på tester, når du kan levere urinprøve på legekontoret, da får du også en sikker test og sikkert svar.

Skrevet

greia er at de er en nabo og to venninner av mamma som jobber der, vil ikke se de i en slik stund, har hatt 2 SA i år orker se gleden i ansiktet dems igjen.

men jeg fikk jo posetive tester forrige ukke men i går var den negativ.

Skrevet

Uff, lær deg å skriv da jente!

Skrevet

Tusen takk for et flott og ærlig svar.

beklager at jeg var til bry for deg med mine skrivefeil.

Skrevet

Det var bare et tips! Ta det til deg!

Skrevet

Kan være feil på testen. hvis du ikke vil gå til legen ennå, så kan du jo ta en ny om morgenen, det er jo da det er best å ta den.

Lykke til :)

Du som påpeker skrivefeil, har du ikke noe bedre å finne på enn å klage på skrivefeil? Hvis ikke, så burde du vurdere å skaffe deg ett liv...

Skrevet

Kan jo være at det er noe galt med testen.Eller at det var for lite av graviditetshormonet i urinen. Da jeg fant ut at jeg var gravid, så tok jeg først to tester. Men stolte ikke helt på de, så dro på apoteket å kjøpte en CB digital test. Da fikk jeg beskjed om at den kunne være negativ pga lite graviditetshormon( husker ikke hva det heter). Så kan jo være det som har skjedd for din del.

Ta en test til og bruk morgenurinen :o)

Håpe den er positiv og at alt går bra denne gangen. Masse lykke til :o)

Skrevet

det hender at amn skriver feil, at fingren kommer borti en annen tast.

Men når det er sakt er jeg faktisk ordblind , så beklager at det er et problem for deg

Å ja jeg har tatt det til meg i faen 24 år nå så du er ikke den første som hakker på meg om det.

Skrevet

Skaff deg et liv lizzm. Du er litt fjortis eller? Du kunne ikke komme med noe bedre? Hehe.

Skrevet

Satser på det, tok e slik som det stod gravid, befruktelsen skjedde for 1-2 uker siden, så satser på det. den jeg tok i går var en med pluss tegn på å det blei ingenting på bare - satser på det, er småkvalm pg puppene verker, men det kan jo være at det er mensen som melder sin ankomst også, blir ikke klokk på denne kroppen.

Skrevet

av og til kan jeg kanskje være litt fjortis, men synker ikke så langt ned i dritten at jeg gidder å påpeke noen små skrivefeil :)

Skrevet

Eller at du er gravid. Var ihvertfall sånn de første tre måndene. Masse lykke til ihvertfall. og husk å bruk morgenurinen nestegang du tester :o)

Skrevet

anonym 21.33 var nok svar på det anonym 21.29 skrev

Skrevet

Noen få skrivefeil?! Akkurat!

Skrevet

Noen damer her viser hvertfall til stadighet sin modenhet. Denne tråden ble ikke startet pga skrivefeil, den er startet pga graviditetstester.

Ettersom dere damer er her så har dere sikkert sittet med en slik positiv test i hånda selv og da kan dere vel kanskje forstå følelsen når den neste blir negativ? Særlig hvis man har prøvd en stund å bli gravid.

Hvis du hadde tre positive tester for så en negativ, så vil jeg tro du er gravid. Alle tester er dessverre ikke like følsomme, men jeg ville stolt på cb digital. Har ikke hørt om noen som har fått "gravid" og ikke ha vært det.

Kos deg videre i kveld og pass på magen :)

Skrevet

Vil bare si at jeg kan ikke for de skrivefeila, selv om jeg leser over så ser man ikke altid de.

har en høy utd. men desv. kan jeg skrive feil av og til men jeg synes liksom det blir for dumt å mobbe noen for det, det blei jeg i heile skole tiden, så takk for det, sikkert av slike som deg.

Skrevet

Vil bare si tusen takk for at du ser spørsmålet ikke alle skrivefeila mine, det var dette jeg spurte om ikke om jeg skriver rett.

Tusen takk skal du ha,

ønsker deg en fin dag i morgo.

Dette er et veldig ønsket barn hvis dette stemmer at jeg skulle være så heldig å faktisk være gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...