Gå til innhold

Til hudlege m kjønnsvorter???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blitt sendt videre fra fastlege til gynokolog, fra gynokolog til hudlege.. Ante ikke at man kan gå til hudlege m kjønnsvorter, er ikke det veldig uvanlig?? Normalt at de sjekker underliv også liksom?? Gruer meg jeg!!!!

Noen som har hatt kjønnsvorter som har skjært bort? Eller praktiseres bare pensling?? Hvor fort blir det borte???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jøss.. har du ikke fått medisin du kan pensle på før du ble sendt videre? hørtes veldig spesielt ut..

jeg fikk noe å pensle på og det funket.. på mannen min funket det ikke særlig så han har fått en kur til. om det ikke tok knekken på de så skal han til hudlege med de..

de skjærer eller bruker laser.. men jeg aner ikke noe om det..

Skrevet

Ikke fått en dritt å pensle på...bare blitt sendt videre og videre og venter på nye timer, utrolig irriterende. Vil jo bare ha det bort, fort!!!!!

Men grunnen er vel at de ikke er helt sikre på om det er det... fatter ikka at ikke en gynokolog kan se det men...

Hvor lang tid tok det før det ble borte på deg? Hadde du mye?

Skrevet

jeg hadde endel. jeg fikk noe å pensle på. det skulle brukes i 3 dager og opphold i 4.. om det ikke var borte kunne jeg fortsette sånn til det var tomt..det ble borte etter første gangen..

syns det høres helt utrolig ut at ikke legen ser hva det er.. jeg hadde byttet lege med engang.. du kan jo få vortene innover og og da må ed bruke laser eller noe.. for du kan ikke pensle inni deg..

Skrevet

uæ hjelpe meg!! Men jeg har bare en.. så kanskje derfor de er usikker på om det er det.. men jeg er ganske sikker da.. hvordan aner jeg om jeg har fått noen vorter innvendig?? Gud hjelpe meg, gruer meg altså!!!

Skrevet

legen din må ta en gynekologisk undersøkelse av deg

Skrevet

Flere som har hatt kjønnsvorter som kan fortelle meg litt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...