Gå til innhold

Hva mener dere om one-night stands?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har selv vært borti dette noen ganger..dessverre... Men synes dere at det er greit? og hvis dere treffer en dere virkelig liker,og har sex første kvelden..er det veldig "skittent" el hva jeg skal kalle det??hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skittent? Det er vel hva du føler og ikke.. Ingen kan bestemme det. Jeg for min del liker det ikke......... Har hatt litt for mange av di å har funnet ut at det er den dårligste sexen jeg kan ha..

Skrevet

Blir vel feil å kalle det skittent kanskje...Men å ha sex ved første møte er vel kanskje litt drøyt,før man kjenner personen litt bedre. Men det spørs vel om det føles riktig der og da kanskje.. Ville bare høre synspunkter :)

Skrevet

Det kommer jo ann på hvorfor man har sex synes jeg. er det fordi man rett og slett er kåt og ikke er intr i ett forhold eller ikke har andre muligheter så er det helt greit synes jeg.. har faktisk hatt noe av den beste sexen med one night stand( blei riktig nok til flere ganger det, men hadde ikke tlf nr hans engang)

men har man sex med noen første kvelden fordi man håper at den personen vil like en bedre tror jeg man fort vil føle seg skitten etterpå spesielt om personen da viser seg å ikke være intr..

Synes one night stands er helt greit jeg men blir jo litt dirty om det er noe som skjer hver helg da..

Skrevet

Har nettopp gått fra et firhold og inn i et nytt et, før vi ble definerte kjærester hadde jeg en one nighter, det var helt utrolig unødvendig, så det gidder jeg ikke gjøre mer, sex er mye, mye bedre når du kjenner personen ordentlig og ikke er påvirket av alkohol og øl-briller. Det synes nå jeg. Ferdig med one night stands tror jeg:-) Men det kan sikkert være morsomt for andre.

Skrevet

Jeg synes det er helt greit jeg.... hi hi...

Skrevet

Er vel ikke noe galt i d om man bare vil ha sex og ikke noe forhold:)

Har hatt min del av d og tenker ikke videre over d..nå har jeg kjæreste og d er aller best:)

Skrevet

Har ikke noe i mot one-nights, men har aldri hatt det selv. Tenner på hjernen/personligheten, ikke utseende/kropp. Så å finne noen ute på byen er uaktuelt, rett og slett fordi jeg ikke har lyst, ikke fordi det er "galt".

Men hvis jeg møtte "drømmemannen", ville jeg aldri hatt sex ved første mulighet, rett og slett av taktiske årsaker... Har sett altfor mange som har hatt sex med en de liker kjempegodt altfor tidlig, og så var det så å si det siste de så av ham... Vil kun ha sex dersom jeg vet han er forelsket i meg, og vil at vi skal være sammen.

Skrevet

Takk for mange svar.. Jeg har vært singel en stund,så det skader vel ikke å kose seg litt..hehe. Men en annen ting er at jeg for ikke lenge siden havna i seng med kompisen til en som jeg har vært sammen med..:( og det var vel ikke så lurt...Men han får sikkert ikke vite om dette uansett. Vi var begge to ganske fulle,spesielt han.Jeg spurte han når vi våknet hva han tenkte. Da svarte han: jeg visste ikke helt hvem som lå her.....så han kunne like godt hatt med seg hvem som helst hjem??men jeg var jo full jeg også,så det spiller vel ingen rolle....

Skrevet

akkurat nå så syns jeg one-night stands høres ut som en flott idee.

det er ganske frustrerende å være singel over lengere tid,....hehe

Skrevet

Når begge ønsker det og er enige om hva det er så er det vel helt greit. hvorfor skal det ikke være det?

Jeg har aldri hatt og kommer mest sansynligvis aldri til å ha, da dette er noe som ikke passer for meg av forskjellige grunner.

Men folk skal gjøre akkurat som de ønsker selv så lenge det er snakk om ting som ikke bryter loven :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...