2barnsmamma og hestemamma Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Spent på om jeg får noen bivirkninger denne gangen, ble gravid sist på pergo for over to år siden, da måtte jeg ha 3 mnd og så satt vesla i pausemnd etter tredje runde... Husker at på alle 3 rundene jeg hadde ble jeg skikkelig rar rundt dag 3-4,ble sur og skikkelig grinete,var veldig slitsomt faktisk. Ellers merket jeg ingenting. Noen andre som er i gang med pergo?
Dinoproto Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hei! Først vil jeg si at det var moro høre at du ble gravid ved forrige pergorunde, tross det var i pausemnd din. Jeg har selv startet med pergorunde nr 1, har ikke hatt så mye bivirkninger utenom litt hodepine og hetetokter(hodepinen sluttet da jeg var ferdig med pillene, hetetoktene har jeg endå, men kun litt:). Hvor lenge har du vært prøver? Har vært prøver litt over 2 år nå, 26 pp(må forandre nicket), så det har vært mange mnd med håp..... men må satse på at det går rette veien tilslutt! Har litt tro på pergo, men bare litt.. tror det ikke før jeg får se ett kryss en gang i fremtiden... Lykke til, påskebaby!! )
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Hei Dino26pp Ikke prøvd så lenge som mange andre her ser jeg,7 pp blir det vel, men jeg er 35 og snakket med gyn og siden jeg har så uregelmessig mens så fikk jeg tigget meg til pergo for å øke sjansen. Sist gang så bestilte jeg meg pergo fra utlandet, hadde vært til gyn og ul da også, og alt så veldig bra ut, men jeg hadde så uregelmessig mens, men den gangen fikk jeg ikke pergo, så jeg bestilte det fra utlandet, og ble altså gravid i pausemnd etter 3 kurer på rappen. Vet at de to første kurene traff vi ikke på el, mannen er i forsvaret, og sjølsagt skulle de på øvelse den perioden...den første gangen hadde jeg prøvd i over ett år før jeg ble gravid. Så har tro på at pergo kan hjelpe. Lykke til til deg også
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har gått på to enkle pergokurer nå de to siste mnd. og skal til med en dobbel nå til uken:) Merket ikke så masse bivirkninger, noen hetetokter ble det vel:) Men ikke verre enn at det var til å leve med:) Så da er det bare og håpe at det er pergo som skal til for oss alle, slik at det blir en sen sommer baby på oss alle til neste år:)
J -76 Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Hei jeg skal begynne på min første pergokur i morgen, dobbel. Av en eller annen merkelig grunn mener min gyn at jeg skal begynne på dag 3 så jeg får gjøre som hun sier..... Lykke til alle pergo damer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå