Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er dere fornøyde? Kan dere anbefale den som vogn nummer to? Er på utkikk etter en trille til lillemann som er mindre og lettere enn sportsvogna. Gjerne en som er enkel å ta med seg på bussen o.l., men han bør kunne sove greit i den.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Veldig fornøyd! Har kun 1 negativ ting å si om den, og det er at kurven under er litt liten.. Ellers en topp vogn!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 men emmaljunga har kommet med en ny modell i scooter.. Har fått nye hjul, skjerm på foram hjulene og større handlekurv under... kjempe fine vogn.. har den ikke selv, men kommer nok til å kjøpe den når minste jenta som ikke er født ennå blir større og elste jenta ikke bruker vogn..
c-lily Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Har brukt min i cirka 1 månad ( den nye modellen) Er nøjd men savner min gamla vagn som hade svængbara hjul fram, dessverre ble den ødelagt i dørra på trikken. Får plats med emmaljungas pose men tror det kan bli trangt med min oldenwælden pose. Kan inte ligga helt ner men det er ok før min datter att sove i Men det er go kvalitet før pengarna
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 scooter ar aldri hatt svingbare hjul framme?? Er det enn ann vogn du mener c-lily??
c-lily Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Jag hade en emmaljunga med svengbare hjul fram førrut och det er mye tyngre med vanlige hjul. Enormt stor forskell
Mamsen87 :) Skrevet 5. oktober 2009 #7 Skrevet 5. oktober 2009 Har den gamle modellen. Den er super! Bare litt liten kurv under.. Kanskje den er større på den nye modellen. Hvertfall en god vogn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå