Gå til innhold

det med å ha egen bar i bryllup....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det lov med privat salg sånn?

Er dere alle enige om at det IKKE er kjipt å komme i et bryllup der man må kjøpe sine egne drinker etter middagen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke så lenge man vet om det på forhånd! Folk må vite at de må ta med kontanter, for det er ikke en selvfølge i disse "korttider".

Skrevet

jeg synes det er kjempekjipt. da har man ikke råd til det bryllupet man ønsker seg. Bedre åp ønske seg penger til festen i gave da...

Skrevet

Jeg synes det hadde vært helt greit, et bryllup koster nok i utgangspunktet om man ikke skal sponse alles fyll også. Drikke til mat og et glass med noe til kaffen kan man vel spandere, men drikke utover det er synes jeg det er greit å betale selv.

Skrevet

Du søker om sjenkebevilgning for ett arrangement!

Noen synes sikkert det er kipt med bryllup der man må kjøpe sine egne drinker, men det er nå ganske vanlig.

Noen lokaler er jo med bar, og da blir det frot dyrt for arrangøren (brudeparet) om de skal betale barproser ofr alle som skal ha drinker:)

Skrevet

Det er IALLEFALL kipt å øsnke seg penger i gave for å dekke festen!

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke det er kjipt, så lenge man vet om det på forhånd.

Skrevet

Jeg syns det er kjempe kjipt.. med bar som man må kjøpe.. men jeg syns det er kjipt å be folk til kaffe bare også jeg da..

enten ber man folk til hele bryllupet.. ellers dropper man det.. er MIN mening.. ;)

Skrevet

Maa si meg helt enig med det 2smaa*1rosa*1blaa sier..

Skrevet

Jeg er også enig med 2smaa*1rosa*1blaa...

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hvorfor det er kjipt?

Så lenge man får den drikken man vil ha til middagen og alkoholfrie alternativer gratis utover kvelden så burde det da vel være greit?

Drar man i bryllup for å feire brudeparet eller for å drikke seg drita egentlig?

Skrevet

altså, har man festen på et hotell eller lignende så syntes jeg det er helt k å kjøpe egne drinker. Mange gir jo gjestene 1 eller 2 bnger da g det er jo ok.

'

men er festen på et grendehus eller noe slikt så syntes jeg det er litt kjipt ja......

vi hadde festen i en gammel direktørvilla og vi kjøpte all drikken selv. Handlet for 15000 til 60 gjester( inkl drikken til maten) og da kunne vi levere tilbake den vinen som ikke ble drukket. folk var fine i formen- og vi endte opp med myyyyye tilovers!

Skrevet

Nei man drar selvfoelgelig ikke et bryllup for aa drikke seg drita.. Men jeg synes det er kjipt aa ha betalende bar uansett. Selv om jeg ofte ikke drikker etter middagen, toppen ett eller to glass ekstra med vin..

Skrevet

Som nevnt over søker du om sjenkebevilgning hos kommunen.

Eg synast ikkje det er kiipt å betale sjølv, drikken etter kaffi sjølv. Synast det er meir kiipt med dei som drikk for mykje, fordi "det er jo gratis og bryllup"!! Men det må vere til ei grei penge, ikkje at man skal "tjene" på salget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...