Gå til innhold

Hva slags type og hvor har dere kjøpt seng til barna deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vår lille skal over fra sprinkelseng til vanlig seng. Men jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hva slag seng vi skal kjøpe.

Hva har dere kjøpt til deres barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kjøpe en fin hvit juniorseng på Ikea til jenta vår..

Jeg synes den er kjempefin.. Og billig..

Skrevet

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S39858939

Denne har vi til mellomste sønn på 3 år.

Eldste har en seng som er med plass under, ala stompa seng. Den fikk vi av de vi kjøpte huset av. Før det hadde han en etasjeseng fra Jysk, den var noe shiiiiiit rett & slett. Kastet den når vi flyttet inn i huset her.

Skrevet

Datteren vår har fått rutsjebane seng fra Living

(www.lifetime.dk)

Skrevet

Vi kjøpte på Møbelringen. Høy seng med uttrekkbar skuff med madrass i. Veldig greit, da kan en av oss ligge der om gutten er syk. Og senere kan han ha overnattingsbesøk "i skuffa". Slipper å lage til ekstra seng.

Eneste minuset var prisen. Med madrasser og overmadrass kom det på 7-8.000. Litt i overkant for en barneseng.

Skrevet

Har kjøpt en enkel blå seng hos Missmuffet med fjærmadrass og overmadrass:-) Har ikke fått satt den opp enda, men så veldig fin og klassisk ut i butikken.

www.missmuffet.no

Skrevet

Stompa seng er jeg veldig fornøyd med. Kvalitet i allfall og fine er de.

Skrevet

Oliver furniture har nydelige senger=)

hovedsiden er www.oliverfurniture.dk men er noen her i norge som har de sengene og.

Skrevet

Takk for mange gode sider og forslag :))

Skrevet

Stompa junior seng. Synast den er veldig fin, god og ein grei pris. Jenta lika den også veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...