Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kvalmen har inntatt meg og jeg vet det hjelper å spise lite men ofte. Jeg blir også fort sulten/kvalm og svimmel og slapp.

Jeg jobber i butikk og sitter for det meste i kassa... der hender det jeg sitter flere timer på rad uten pause.. lurer på hvordan det skal gå denne uka..:S

Burde kanskje si ifra til sjefen? noen som er i nesten samme sitvasjon?

Ser ikke for meg at det skal gå bra med kun en halvtimes lunsj på 8 timer. Jeg klarer heller ikke spise MYE når jeg først spiser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor langt er du kommet? Høres ut som du bør få litt tilpasninger til jobben, ja. De fleste sjefer er som regel greie å ha med å gjøre, og er positive til å gjøre litt justeringer for at du skal kunne jobbe så lenge som mulig. Alternativet er jo at du ikke orker å jobbe...

Skrevet

6+2..

Jeg MÅ jobbe, trenger pengene og jeg VIL jobbe.

Jeg bare håper jeg kanskje kan få en ordning i allefall at jeg får meg en 5 min når jeg føler jeg trenger et knekkebrød f.eks. tar jo ikke all verden med tid å spise d :)

Jeg er bare av den personen som synes det er vanskelig å snakke med sjefen eller be om ting.

Men jeg får prøve å snakke med henne i morgen eller...tirsdag.. :)

Skrevet

Lurer også på om jeg bør si ifra på jobben. Er så kvalm og trøtt hele tiden. Fungerer ikke når jeg kommer hjem fra jobb, og det er litt kjedelig siden jeg har en 2-åring hjemme som trenger oppmerksomhet. Er 7+5.

Skrevet

syns jo det er et rimelig ønske, da! Er du vikar/tar ekstravakter? Du har rett på å få ting tilrettelagt selv om du ikke har fast stilling.

Skrevet

har dere lov å ha litt mat i kassa?

om du har litt frukt eller noe, kan kanskje det hjelpe en del?

du kan vel spise litt når det er stille perioder? eller?

druer, sjokolade, nøtter, tørket frukt (har hjulpet meg en del), sånne ferdigsmurte knekkebrød (sanwich) el l.

Skrevet

Vet ikke hvilken stilling jeg har... fast hver torsdag, fredag og lørdag i partallsukene :) Pluss ekstravakter =)

Og er mye av de...

Skrevet

nope.. Strengt forbudt.. kan ha halspastiller eller vann, men det skal skjules godt.

Men takk for tips forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...