Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 selv har jeg dratt med meg noen klær i farten! men klarer ikke heelt å få meg til og kjøpe seng,stellebord kommode osv enda.. dere andre da? noen formening om det?
EnNaJ Skrevet 18. oktober 2009 #2 Skrevet 18. oktober 2009 Har termin i april og tenkte jeg skulle benytte meg av salget i januar til å kjøpe vogn iallefall.. Ellers har jeg nok med å finne klær til meg selv! (Klær som faktisk er litt spennende og ikke bare ensfarget!!)
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 19. oktober 2009 #3 Skrevet 19. oktober 2009 Jeg har termin i april, jeg kjøper ting rett som det er, kjøpte f.eks vugge og Baby Bjørn bæresele, ellers har jeg kjøpt litt klær, og Voksi urban pose på tilbud til 1300 var nyåpning av en barnebutikk Ellers sitter jeg og leter etter kombivogna vi vil ha på finn og finner jeg den ikke der så satser vi på vi får den litt billigere på salget i januar. seng og stellebord nøler jeg ikke med å kjøpe brukt viss jeg finner det jeg vil ha til grei pris. Dette er baby nr 3 og jeg har solgt unna alt fra de andre to så tar vi det litt etter litt, for ellers blir det jo en betydelig utgift om alt ska kjøpes rundt samme tid.
Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #4 Skrevet 28. oktober 2009 Jeg er i slutten av uke 12... Og fikk et supert tilbud hos ei jeg kjenner i dag.. Så nå har jeg Emmaljunga vogn med masse utstyr og bilsete i hus... Hadde ikke tenkt å handle noe før om et par mnd, men da hadde jeg gått glipp av tilbudet.. En fordel er jo at ikke alle utgiftene kommer de siste mnd..
en liten en Skrevet 13. november 2009 #5 Skrevet 13. november 2009 bruker mest mulig fra førstemann, så kommer ikke til å kjøpe noe som helst. vet av erfaring at man får nok også, særlig klær i starten. rekker jo knapt å bruke det før det er for lite. så jeg skal som sagt ikke kjøpe noe. ser ikke behovet heller.
♥ Løvemamma ♥ Skrevet 14. november 2009 #6 Skrevet 14. november 2009 Jeg har termin i midten av mars og tenkt å vente til januar/februar før jeg kjøper inn for mye. Arver vel noe fra familie også. Men en kollega hadde en bra bilstol til en billig penge så den ble kjøpt. =)
Anonym bruker Skrevet 21. november 2009 #7 Skrevet 21. november 2009 Heisann, jeg er nok litt "pysete"... Har termin i begynnelsen av mars, men fått beskjed om å være klar for fødsel iallfall fra midten av februar, fordi jeg venter eneggede tvillinger... Men er så redd noe skal gå galt før jeg kommer så langt... Så har ikke handlet noe, og har bedd venninner og besteforeldre drøye strikking litt til... Noen har begynt å strikke, og to skjønne små luer har jeg fått, men vil ikke ha huset fullt før jentene er kommet trygt til verden....
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Hei Jeg har termin i juni, jeg er bare 13 uker enda så jeg har ikke begynt å kjøpe inn noe enda. Nå har jeg en del klær og sånt etter mine 3 unger så jeg trenger ikke å handle inn så mye. Regner med at seng og stellebord blir kjøpt inn på april. Ellers har jeg jo alt. Bilsete kjøper vi nytt siden jeg har gitt bort mitt til søstern, så det kommer vel i hus på mai engang vil jeg tru. Men det er jo alltid kjekt med nye klær til de små selv om man har huset fylt, så etter jul så e det ikke utenkelig at jeg begynner å hamstre litt.....
Erle79 Skrevet 21. desember 2009 #9 Skrevet 21. desember 2009 Jeg husker fra første svangerskap at jeg begynte å handle inn etter orinær ultralyd, når jeg visste hvilket kjønn det ble. Da ble det hele litt mer virkelig, og jeg visste også hvilke farger jeg skulle velge. Er i uke 18 med nummer to nå, og har ikke kjøpt inn noe enda. Regner med at jeg begynner å hamstre etter ultralyden denne gangen også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå