Mamma til*2 jenter* Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Noen som er intressert i BIM treff her i Ålesund? Er vi mange?
Tweak Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er i allefall interessert, og jeg tror det er noen fra januargruppa på babyverden også som kunne være interessert. :-)
bettyliss Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, hvorfor ikke:) Hadde vært koselig det:)
Mamma til*2 jenter* Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde vært kjempekoslig å sett hvem jeg gikk gravid sammen med.. Vet ikke helt hvordan man ordnet sånt... Når jeg var her inne sist var det Grysom som ordnet alt å satt opp dato og klokkeslett...Vi hadde møtene på Lyspunktet.. Noen som vet hvordan det foregår?
Tweak Skrevet 5. oktober 2009 #5 Skrevet 5. oktober 2009 Egentlig ikke, det er nytt for meg også! Husker jeg så fram til bim-treff da jeg var prøver og i 1 trimester (følte det var litt tidlig...) men når jeg kom i 2 tri så var det plutselig stille. Jeg prøvde meg med en forespørsel inne på treff-forumet, men fikk ingen respons i sommer. Det har visst manglet en liten ildsjel som kan dra det i gang! Det har brukt å være på Lyspunktet onsdager kl 19, og jeg tror det har vært reservert bord til Bim. Det hadde i allefall vært utrolig koselig å treffe på andre gravide! :-) Jeg er sykemeldt, så jeg kan omtrent uansett hvilken tid det er på dagen, så den biten er avhengig av hva andre kan klare.
Harefrk1 Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Er ny her på BIM, men har veldig lyst å treffe andre i Ålesund som venter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå