Gå til innhold

Plutselig alene...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen fikk panikk og taklet ikke tanken på å bli pappa og "dumpet" meg for to uker siden.

Nå sitter jeg igjen med kjærlighetssorg og det er bare noen uker igjen til termin...jeg klarer ikke glede meg noe særlig lenger...

Er det vanlig at en mann får slik panikk og bare trenger tid?

Jeg vet ikke om jeg klarer å komme over dette...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår godt at det er skummelt med et slikt sjokk.

Men FOR en begrunnelse han ga deg! Fokuser heller på at du skal være sjeleglad for at du ikke skal kaste bort enda mer tid på en slik taper.

Alle fortjener å bli ønsket og elsket, og det gjelder også deg og barnet ditt. Når BF tydeligvis ikke er helt der, må du bare innprente deg selv at du fortjener så mye, mye bedre.

Lykke til videre, og vær som sagt takknemlig over at han viste sitt rette jeg før det var altfor sent og du hadde kastet bort mesteparten av livet ditt på denne mannen!

Skrevet

Nå skal jeg være sikkelig "bedrevisser".. Joda dette klarer du, du er sterk og du får snart en utrolig gave. Jeg hadde panikk jeg og selv om omstendigehtene mine var anderledes. Jeg gir deg en stor klem og visker i øret ditt at dette går bra og jeg mener det av hele mitt hjerte. Håper du snart finner gleden igjenn. Lykke til vidre.

Klem.

Skrevet

Han blir jo far uansett om han er sammen med deg eller ikke.

Men jeg syns du skal være glad for at han viser sin sanne siden så du ikke trenger være sammen med han.

Ikke la dette ødelegge gleden din over barnet.

Ordne klart til ungen kommer og innvolver venner og familie i stede.

Skrevet

Takker for fine svar. Dere har vel rett, men det er vanskelig å se akkurat nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...