Gå til innhold

Kan man bruke nesespray i graviditeten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bruke nesespray når man er gravid ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dt kan du.Men må ikke overdrives =)

Skrevet

Nei, nesespray skal da unngås når man er gravid? Det er jeg 99% sikker på. Vi skal kun bruke saltvannsspray.

Skrevet

Jeg trodde også at det var noe med det der, jeg er helt pottetett og jeg VET at saltvann ikke tar dette huff ! Blæh..

Skrevet

jeg bruker nesespray om kveldene.. hvis ikke så får jeg ikke sovet noe i det hele tatt. Satser på at det går bra. Vet det er flere som har brukt det under graviditeten, og har fått friske barn. Noen sier man kan og andre ikke. Prøver å bruke saltvann, men blir det krise så blir det otrivin for barn (mindre dose hvertfall!)

Skrevet

Du har sikkert fått svaret ditt, men ja,vi sjekket det opp på nettet når jeg var på mitt tetteste og satt her og gråt i panikk for jeg fikk ikke puste... Var uke 35/36 med høyeste livmoren og null lunger fra før....Og pottetett samtidig. En dæsj med otrivin fixet biffen. Saltvann hadde ikke hatt nubbesjans. Man gjør som man må. Er ikke sikkert du trenger mer enn en dose eller to i løpet av disse dagene. Men bruk det. På nett stod det at ja,vi kan bruke det, men veldig nøkternt og lite...

Spray ivei!

Skrevet

jeg vet det er en type nesespray du kan ta når du er gravid, men jeg husker ikke hva den het. Har selv brukt den.. Spør på apoteket.

Skrevet

Takk takk jenter :)

Skrevet

jeg spurte legen min jeg, ang otrivin!

han sa at jeg kunne ta det på kvelden, slik at jeg får sove, og i pakkningsvedlegget til otrivin står det at gravide kan bruke denne typen men ikke overdrive bruken!

Skrevet

Jeg har hørt at man ikke skal bruke skal bruke det. Har vært plaget med mye tett nese og bruker bare saltvannsspray. Det hjelper det også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...