Norwegian by injection Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 ca. 18mnd. med døra åpen slik at jeg hørte han heletiden.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Oi det var tidlig, her bader ikke to-åringen alene enda... og kommer ikke til å gjøre det på lenge enda
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Kommer ann på hva du mener med å bade alene. Minste på 15 mnd kan sitte alene i balja mens jeg bare skal ut av badet for å hente noe. I badekaret har vel barna vært uten tilsyn noe lenger fra ca 2 år. Jentungen på 4 år klarer seg seg selv. Hører vi ikke lyder på noen minutter så roper vi til henne om alt er bra.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har en på 2 år og tør ikke for alt i verden snu ryggen til henne en gang i badekaret.. Hun er superaktiv, og jeg velger å passe på litt til....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Mine er fremdeles under oppsyn når de bader (dvs har døra åpen). de er i småskole alder.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 her så bader jenta på 2 1/2 år "alene". det vil si: Døren er åpen og jeg eller pappan driver og diller med smårydding på soverommene, bretter tøy i gangen osv osv Lar henne aldri være alene i etasjen eller med lukket dør
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Fatter IKKE hvordan noen tør å la barnet sitt på 18 mnd bade alene, selv om døra er åpen...vanvittig sykt!!! En tragisk ulykke kan skje såå fort!! NAIVE FORELDRE
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå