Jente+Jente+lillegutt Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Syns det er så håpløst at jeg i alle svangerskap blir så sjalu og fokuserer på helt idiotiske ting. Føler meg barnslig for at jeg får slike tanker som jeg fikk for 10 år siden. Mistenker at mannen min lengter etter andre enn meg og analyserer og henger meg opp i alt og ingen ting. Som at det er jenter/damer på samme alder som han på jobb og at han sikkert kan tenke seg å innlede et slags forhold med dem. Samtidig må jeg legge til at han for 10 år siden kysset en annenn jente men da var jeg 18 år gammel og han 20. Det skjedde ikke noe mer, og vi har snakket om dette hundre ganger før. Allikevel kommer dette opp igjen uten at jeg vil. Og det er så dumt for dette er vanligvis ikke noe problem. Men nå som gravid for tredje gang henger jeg meg opp i dette IGJEN Hvorfor, fler som sliter?
Januar Baby <3<3 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 eg å synest at det er heeelt på bærtur .. men eg har det på AKKURATT samme måte som det du har ....synst synd i samboeren min :( Han får jo gjennomgå bare han snakker med andre :S Skjønner alvorlig ikke koffor eg er sånn ... Og heller ikke kordan han holder ut med dette ... kan jo ikke være noe kjekt for de som må tåle all den driten :S men håper bare at det roer seg når vår lille spire kommer til verden :) Prøv å snakk sammen ,ikke det at det hjelper så masse her ,for eg er så ufattelig hissig av meg ... men kan hjelpe til tider :) Masse lykke til videre i svangerskapet :)
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Så deilig å høre. Først tenkte jeg at nå kommer den skyllebøtta ut i fra hvordan du startet ditt svar. HE he. Men det beviser jo at det er ukontrollerte følelser. Enda flere der ute som har det slik?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå