mamma med en i magen Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Vi har en pent brukt basson duo combi, brukt på ett barn... Følger oxo med flis/varme pose og stelleveske med samme farge som vognen dette er oxo basson... Noen som er inntereser`???
dølajinta Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hva slags erfaringer har du med denne vogna? Hvor mye skal du ha? Kan du si litt mer? Hvor i landet bor du?
mamma med en i magen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er super fornøyd med den... Grunnen til salget er att jeg fikk ny av min mamma og pappa til neste banet.. Vi vill ha igjen 2500kr for den.. Den er grønn og beige... Enkelt og ta av og bytte del og lett og trille.. Bor i oppland...
dølajinta Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Ok, jeg bor på Vinstra da ma og syns det er utrolig vanskelig dette med barnevogn. Tar den mye plass i bilen. Vi har ikke store bagasjerommet for å si det sånn.... Har du en link eller noe så jeg får sett bilde av den?
mamma med en i magen Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2009 Den er lett og legge sammen og er ikke noe større enn andre selv om det er god plass i den.. Driver og skal legge ut bilde, men tror ikke vi får gjørt det før i morgen.. Skal legge den ut til salgs på finn eller noe så...
dølajinta Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Ok, da titter jeg innom på finn jeg og hvis jeg ringer deg, sier jeg bare at jeg pratet med deg på bim. he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå