dølajinta Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Bare lurer. Er 19+1 og har lurt litt på noen ganger spesielt når jeg går tur, om det er kynnere jeg har eller om det er noe annet. Kjennes ut som jeg har hold. Sånn som når du akkurat har spist og begynner å jogge rett etterpå. Noen som kan hjelpe?
septbaby09 Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hei, den hold følelsen hadde jeg også tidligere, og lurte på om det var kynnere. Men nå mot slutten har jeg fått skikkelige kynnere, og da står magen helt i spenn, og strammer seg skikkelig. Kjennes ut som alle magemusklene spenner seg for harde livet, ikke vondt med ubehagelig. Når jeg kjenner på magen under kynnere er det knall hard.
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Har kynnere jeg også i uke 19. Magen står i spenn og er stein hard. Ikke behagelig, men går jo over tredjegangsfødende
mamma og my Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 hvis du kjenner på magen når du får kynnere kjenner du at den er helt hard. Kynnere skal ikke være vonde, men kan være ubehagelige, særlig når magen blir stor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå