Gå til innhold

Kjenner dere mye liv?


ninayngve

Anbefalte innlegg

Går nå inn i uke 21 og synes ikke jeg kjenner stort med liv. Jeg har kjent et par spark, men ikke noe mere. Kynnere kjenner jeg derimot ofte. Iflg UL kunne det fortsatt gå noen uker før jeg kjente noe fordi morkaken lå slik plassert at den "sperrer" litt for spark. Jeg er ikke bekymret, men bare nysgjerrig på hva dere andre opplever:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner nå liv flere ganger om dagen, og er jeg skeptisk til om jeg har kjent noe en dag, tar jeg bare å "klemmer" litt på magen, eller drikker noe brus så lear/rører han seg.. Men, hvis morkaken din ligger slik til kan det gå flere uker før du kjenner noe. Ei venninne hadde foranliggende morkake (er det, det heter?) og kjente ikke det daglig før hun var mellom 24 og 26uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 + 4, begynte å kjenne liv i uke 18

 

Nå er det tydelige spark/bevegelser som også min mann kjenner når han har hånden på magen.

 

Varierer veldig fra person til person. Ikke noe å bekymre seg for i såfall.

Jeg tror man bør være skeptisk om man først har kjent bra med liv for at det så blir lite.

 

Men som du selv sier er du ikke bekymret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 21 nå og kjenner liv nesten hver dag. Idag så så vi også at magen bevegde seg for første gang:o)

Men ei jeg jobber sammen med kjente ikke liv i det hele tatt i den første graviditeten. Men han var frisk og sunn da han kom ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en morkake som ligger forran,så kjenner ikke så mye.Er 23+1.

Daglig liv skal man kjenne fra uke 28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har känt liv sen vecka 17...

Nu är jag i vecka 21 och känner bebisen röra sig många gånger på en dag... typen min känner också det... Väldigt väl... =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann kjente jeg liv fra ca uke 18. Denne gangen ligger morkaka forran så hittil har det vært minimalt med spark. Tror jeg har kjent han et par ganger, men ikke sånn som sist. Småtten er frisk og rask inni der så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå i uke 23 og jeg har masse kjent liv lenge nå så jeg tror morkaken ligger gunstig til. De første boblene kjente jeg allerede i midten av august. Sparkene har vi kjent utenpå magen siden uke 22. Vi kan også kjenne hvor han ligger :o))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 23 og kjenner liv hver eneste dag, nesten hele tiden! Hvis jeg tar meg 5 min når jeg kjenner liv, så kan jeg se hun bevege seg, MASSE! Det er helt herlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...