Gå til innhold

Emmaljunga el. Simo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken foretrekker dere, og hvilken sort? :)

Syns de er fine begge to, men fallt litt for emmaljunga sin duo edge!

Vet dere pris?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min søster sverger til Emmaljunga etter å ha prøvd flere andre merker! Ble nesten overtalt, men så falt vi for Stokke sin vogn istedet:)

Skrevet

Har sett mye på stokke vogna. Den er rå kul syns jeg. Men sambo nekter! Men så er det jo mest jeg som skal trille rundt på den!

Men er ikke den veldig dyr?

Skrevet

Har både simo kombi og duo ! SIMO uten tvil, norsk god vogn som har PLASS, jeg vil si det kommer litt an på når du skal ha baby, høst/vinterbaby trenger plass til dyne og pose og og !

Skrevet

Vi har valgt Emmaljunga edge duo.

1. Den var absolutt den peneste vognen å se på syntes vi :) ( men heldigvis har vi forskjellig smak)

2. Den har en stor bag, slik at det ikke er problemer å ha voksiposen opp i bagen. Vi skal jo bruke bagen i hele vinter..

3. God og robust vogn som egner seg veldig bra på all slags føre. Tenkte da på vinter, snø og slaps. Men også til vår sommeren da vi liker veldig godt å gå turer i skog og mark. ulent terreng.. :)

Men smaken er som baken, så er nok noe dere må tenke over selv og finne ut. :)

Tror egentlig både soimo og emmaljunga er ganske jevngode vogner. begge har store bag'er..

Skrevet

skriver under på denne jeg :)

Emmaljunga duo edge er ei SUPER vogn :D

Er vel litt dyrere enn simo sin, vet ikke hva slags utstyr som følger med simo, men emmaljungaen har alt du trenger :)

Skrevet

I Sverige koster den 9.990 SEK, så ca 8.000NOK. Dermed litt dyrere enn noen andre vogner er den jo, men du verden så fin! Og det er flere andre vogner i Norge som koster like mye.

Heldigvis var min mann helt enig med meg, så nå sitter vi og diskuterer farger:)

Skrevet

Jeg var igrunn bestemt på emmaljunga, men så prøvde jeg simo sin, men den var så mye fjøringer i synst jeg ? Prisen er ikke så viktig igrunn :) Tror vi går for emmaljunga. Hvordan er vekta på den?

Blir seinvår-tidligsommer :)

Skrevet

Tenk litt på vekta når du kjøper vogn! Kjøpte simo først.men bytta til en emmaljunga city cross.

Skrevet

Tror du blir strålende fornøyd uannsett hva du velger!! Har hatt SIMO duo til mine to første - den fikk jeg brukt. Knallbra vogn (men utslitt etter mye bruk på 3 små). Bare for å få litt forandring valgte jeg Emmaljunga edge duo denne gangen. Begge to er supre vogner.

Skulle jeg kjøpt helt ny vogn hadde jeg kanskje valg ei til simo for å få det kompakte understellet http://www.simo.no/SIMO08/Vogner/Modellene/Simo+understell.htm (men kjøpte brukt på finn.no - og fant ikke det på noen der)

Duo er helt klart å foretrekke uannsett for plassen i vogna - menfår du ikke med vogna inn i huset og må bære bagen inn - ville jeg valg ei kombi (SIMO). duo bagene er tunge å bære inn selv.

Alle andre vogne er rett og slett uaktuelle for meg! vil ha solide,romslige og vogner med "komfor" :)

Lykketil med valget

Skrevet

Jeg har kjøpt emmaljunga duo edge. Jeg syns den er finest, liker at den er stor og stødig men samtidig ikke så tung. Jeg kjøpte den brukt på finn, og betalte 4000. Gleder meg til å bruke den.

Skrevet

Jeg hadde simo kombi til de to første, kjempe fornøyd. Når jeg ventet nummer tre ville jeg prøve noe annet, så det ble Emmaljunga Mondial. Den har nå vært brukt i 15 mnd. Kalesjen er solbleket og sømmene somvar svarte er grå lilla, de mener at sånn skal det være.. Jeg bruker vogna daglig, men den blir oppbevart inne. En annen ting er at jeg så ikke hvor stygg vogna er når sportsdelen brukes.Man kan se mye teknisk som gjerne skulle vært dekt til.

Så jeg anbefaler simo!

Skrevet

vi kommer til å velge emmaljunga.

jobber på småbarn, og det er den vogna jeg syntes er lettest å håndtere.

Simo er også veldig bra, men siden jeg er så lav, så blir den altfor stor for meg. Emmaljunga er noe lavere :o)

Skrevet

blei jeg jammen meg mere usikker. Syns emmaljunga er finest, å den var god å trille også :) Men jeg har en del bakker å gå, så vil ikke ha ei så tung vogn. Men regner med simo er like tung. + jeg må gå opp noen trinn for å komme til døra våres så da bør ikke baggen være så tung heller. Kansje noen anbefaler en anne type vogn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...