tre små... Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 trenger tips til bæresele, slynge e.l? hva er bra og hva er ikke bra syns dere? og hvorfor? syns det er så vanskelig jeg.. trenger en som er enkel å bruke og som kan brukes til babyen er litt stor.. 1 år kanskje eller noe sånt...
Gjest ->>- Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Smakssak. Til helt nyfødte er elastisk sjal ganske uovertruffent. Når de blir litt større har jeg sansen for både Beco, Ergo, Manduca og mei tai. Sistnevnte som personlig favoritt, men det har mest med at den er så hendig og liten å gjøre, mindre med ren bærekomfort. Hva som passer best varierer også med din og babys kroppsfasong etc.
2 gutter og 1 jente Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 jeg selv foretrekker mei-tai! uten tvil. jeg syr de selv også så da får jeg de akkurat som jeg selv vil:)
Ranveig R Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Trur dei fleste som har prøvd meiner elastisk sjal er det beste for nyfødde, og eg er einig ) Brukte sjalet dagleg frå ho var under 1 døgn gamal og fram til ho blei for tung. Slutta med sjalet då ho var rundt 9 mnd og nesten 9 kg, då syntes eg ho begynte å sige litt. Til større barn synest eg Ergo er super, men hadde kanskje valgt Manduca om eg hadde kjøpt den no (veldig lik Ergo, men med fleire innstillingar).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå