Gå til innhold

Ditt beste tips for å beholde romantikk i hverdagen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips for hvordan kjæresteforholdet ikke skal drukne i hverdagens kjas og mas. Det blir bare sure diskusjoner, masse husarbeid, jobb, stress og dårlig samvittighet om dagen. Har ei tulle på 9 mnd, og få barnevakter i nærheten, så gjerne noen tips som funker hjemme ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har laget sånne "love kupons" son ligger i en eske. På de står det feks. -massage i 10 min -valgfri middag laget av den andre partneren -valgfri film -picknick på stuegulvet - tjener i 30 min.... hva som helst som man kan finne på for å gjöre hverandre glade. Vi har laget regler for at når vi synes den andre har fortjent en lapp får man trekke den, bruke den med en gang eller spare den til senere:) Vi har hatt masse koselige stunder sammen med disse lappene :)

Skrevet

Vi tenner lys, lager god mat og setter på en film/ ser noe vi vil se på tv og koser oss når unga har lagt seg. Ellers syns jeg de små tingene i hverdagen gjør mye. Si man er glad i hverandre hver gang man avslutter en tlf samtale, en klem når man kommer inn døra, vise at man setter pris på det den andre gjør osv. Ellers liker vi godt å legge oss tidlig en kveld og bare ligge å prate i senga til vi sovner:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...