Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg var det i slutten av tenårene, men så utviklet vi oss i ulik retning. Men han var en flott mann,og veldig snill og slikt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe, nei.. Hadde nok følt meg som "den voksne", og følt at vi var på forskjellige nivåer.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Nei. men har vært sammen med en med cp, men ikke i så sterk grad, Gikk litt rart med det ene benet og hånden gikk liksom innover mot armen. Aldri hatt en sexparner som har vært så god i senga. Hadde aldri trodd det om en med cp. Brette klær var han flinkere enn meg på. Tror man ser ned på de pga de har et handikap som syns, en psykiskk syk der ser man ikke noe, men kan være 3937 ganger værre å forholde seg til.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 HI, hvorfor lyver du om sånt? Veldig stygt. Hvorfor jeg vet du lyver? Fordi jeg har evner.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg kunne ikke ha vært det. Men jeg er i et forhold med en mann som er psykisk syk. Vanskelig nok. Kanskje lettere om han hadde hatt Downs.
taras Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 tror det er ulovlig å ha sex med psykisk utviklingshemmede og grunnen er at så utrolig mange blir seks.misbrukt tror jeg
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Vet om en "normal" mann som var gift med ei som hadde downs - han var på sykehjemmet der hun var pasient og matet henne middag hver dag. Veldig snill mann:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor i all verden trekke folk med CP inn i denne debatten?????? Du stigmatiserer nå synes jeg! Folk med CP har oftest "bare" et funksjonshandikap, og er helt 100% like oss i hodet. Det må være rett og slett en fornærmelse for noen med CP å lese om folk som setter de og personer med downs i samm bås. Skjerp deg! Og nei, jeg kunne aldr blitt sammen med noen med Downs, det er helt utenkelig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Synes det er på linje med pedofili jeg, å ha forhold til noen som er forsvarsløse og underlegne.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Det er faktisk mistenkelig lik overgrep å være sammen med en person som er mentalt underutviklet.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, men jeg kunne ha vært sammen med en som min sønn.Han er lett psykisk utviklingshemmet, han er en snill, omsorgsfull, morsom og sosial fyr, men han blir nok statsmeteorolog eller høyesterettsjustitiarius. Han kan det aller meste av Praktiske ting som skal gjøres i et hjem, men trenger av og til forklaring på andre menneskers reaksjoner og sosiale settinger ( ikke så ulikt mange andre menn jeg kjenner!). Slik jeg ser dem er det mange av hans kamerater som er bedre partneremner enn flere normalt utrustede gutter jeg vet om.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 han blir selvfølgelig IKKE statsmeteorolog osv 16.19
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #14 Skrevet 4. oktober 2009 Hun lyver ikke. Hilsen en som også har evner.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #15 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror at du sterkt undervurderer en del psykisk utviklingshemmedes vett og forstand på hvordan ting fungerer både samfunnsmessig, sosialt og kroppslig, og deres evne til å mene noe og stå for det. Noen er selvfølgelig ikke i siand til det, men skjær ikke alle over en kam.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #16 Skrevet 4. oktober 2009 Hvis en "normal" mann er sammen med ei psykisk utviklingshemmet jente, blir det straks sett på som overgrep. Blir det ikke det samme når ei "normal" dame er sammen med en psykisk utviklingshemmet mann?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #17 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, absolutt ikke. En med Downs er mentalt tilbakestående og har liten forutsetning for å delta i et likeverdig forhold. Jeg hadde følt meg som en overgriper. I tillegg finner jeg ikke mennesker med Dons attraktive, de setter igang mamma-instinktene mine, og gir meg lyst til å beskytte og passe på.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #18 Skrevet 4. oktober 2009 Jo, dette er løgn. Skrevet for å skape nok en tullete debatt.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #19 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg vet om to normale menn som ser ut som om de har downs. De snakker også som om de har det, men de er det ikke. Begge ble gift og fikk barn. Tydeligvis noen som er tiltrukket akkurat det utseende iallefall. De fikk barn som hadde downs-utseende, men som ikke har downs.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #21 Skrevet 4. oktober 2009 du er herved meldt til moderator kulerunn....
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #22 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, jeg kunne nok ikke det. Men på den annen side så har jeg få motforestillinger mot at downere skal kunne være i forhold. Dog har jeg også sett at de gjerne velger sine egne fremfor oss uten downs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå