Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt time til 3d ul nå på tirsdag, er vel ca 13 uker nå. Har aldri vært på det før, vil ikke vite kjønnet hller, går det an å si at man ikke vil vite kjønnet? Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er veldig liten sjanse at man kan se kjønnet så tidlig.. Men du kan jo si ifra for sikkerhets skyld :-P

Skrevet

Oj, det var tidlig for 3D ul, jeg trodde ikke man kunne gå føre ca uke 28? Jeg selv var på "vanlig" tidlig ul i uke 12, det var vanskelig å finne babyen da det var utvendig ul, tror innvendig hadde vart bedre. Jeg har bestilt tid til 3D ul selv, om 2 uker, da er jeg i uke 28. Men, håper du får se lille nurket å at du får noen flotte bilder. :o) Lykke til!

Skrevet

Du kan bare si ifra at du ikke vil vite kjønnet,og det er ikke alle man kan se det så tidlig hos heller.Men babyen får du se,men de har nok rett her at 3D bildene blir bedre av barnet rundt uke 22-25+....

Der jeg var fikk vi både vanlig ul og 3D,de tar målene med vanlig ul.

Jeg var i uke 12+4...

Masse lykke til!

Uansett er det en opplevelse å se at barnet er ferdig og har 5 fingre,tær osv=0) Vår smatta og drakk fostervann og beveget både armer og ben...så rørende=0))

Skrevet

Hei..

Har hørt at 3D kan være veldig bra og veldig dårlig. Har selv bestilt 3D,skal 9.november og er da 28 uker på vei. Han jeg snakket med ved bestillingen sa de ikke anbefalte 3D før man er minst 21 uker på vei og ikke etter uke 34.(sikkert forskjellig fra sted til sted)

Han fortalte at det startet med vanlig ultralyd og når de fikk et bra bilde gikk de over til 3D. Så uansett om du får gode eller dårlige bilder får du vite om alt er som det skal.

Masse lykke til, vil gjerne høre hvordan det gikk med deg:)

Skrevet

Det ble prøvd 3D ultralyd på meg i uke 12 og legen sa det var umulig å få sikkelig bilde. Han anbefalte fra uke 26.

Skrevet

Hmm, ok, takk for tips:)ja skal nå på tirsdag på en privat klinikk. og da er jeg faktisk 13+5. De sa at de tok inn fra og med uke 12. Blir spennende det. Dere skal få høre hvordan det gikk!

Skrevet

Tvillingsøstra mi fikk bra 3D bilder i uke tolv og de kunne da se at det var en gutt, så sikkert greit å si ifra... Jeg var nå i uke 25 og fikk ikke noen bra bilder. Det kommer veldig ann på hvordan babyen ligger. Vår gutt var altfor aktiv, så skal tilbake til fredag for å prøve på nytt.

Skrevet

Da har jeg vært, ble 2d ul, men fikk se en bitteliten baby der med 10 fingre og tær, og alt såg bra ut. Så det var både betryggende og kjekt. Vi fikk heldigvis ikke vite hvilket kjønn:) Det er et under at alle organ er ferdigutviklet så tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...