Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fryseren full av mat, men aner ikke hva jeg skal lage :-S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wok med grønnsaker, kjøtt og ris.

Skrevet

I dag blir det røkt svinekam med sennepssaus, surkål og grønnsaker

Skrevet

Fårikål. Mannen hadde så lyst på, så det er han som lager. Absolutt IKKE min favoritt;o)

Skrevet

Åh, fårikål er jo så godt!:) Her får jeg ikke lov til å lage det en gang, samboeren min synes det både lukter og smaker helt forferdelig... :(

Skrevet

Ganske enig der, han og jeg da:-p

Har ikke noe problem med å spise det altså, men det lukter forferdelig, og er laaaaaangt nede på lista mi;o)

Skrevet

PS. Nå står vifta på fullt og vinduet opp for å slippe unna det verste av lukt. Jeg skal også lage en eplekake i håp om at lukta av den overgår lukta av får.. usj..

Skrevet

Har ingen tips, er bare innom for og fristes av det dere andre skal ha. Er på jobb så blir dårlig med middag på meg i dag, med mindre de har spart noe til meg når jeg kommer hjem ikveld:-p

Skrevet

Vi har hatt svinefilét med peppersaus, brokkoli, gulrot og blomkål og så ovnssteikte potetskiver :o)

Skrevet

Svinefile ( Steker dem i små biter) med stekt løk og paprika, bernesaus, salat og amadinepoteter med hvitløk og kryddersmør. (baker potetene i folie 1 med kryddersmør og 1 med hvitløksmør)

Skrevet

Vi har spist skinkesteik stekt med gulrøtter, løk og litt vann (slik at jeg får kraft til sausen). Dampede poteter og grønnsaker og hjemmelagd saus spedd på krafta fra steika, løken og gulrøttene. Populær søndagsmiddag her i huset :)

Skrevet

Jeg hadde innvitert svigers på middag i dag og vi spiste:

Helstekt indrefilet, råstekte poteter, rosenkål, kantarellstuing og rødvinssaus.

Det var helt fantastisk godt:o)

Skrevet

Mmmm mphs, hørtes skikkelig godt ut!

Selv skal vi ha rød linsesuppe med curry, sto forresten i lørdagsutgaven til Aftenposten og vi hadde alle ingrediensen, lukter himmelsk iallefall!

Skrevet

grandiosa. med ekstra ost og nacochips på toppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...