råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Vet det er tidlig men jeg skal ha eksamener i hele desember og tenkte derfor å planlegge litt til jul nå. Er jo ikke sååååå lenge til;)
Ronja&Odin Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 en liten spire er alt jeg ønsker meg til jul=D
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 4. oktober 2009 åååå....så søtt!! Håper virkelig du får det du ønsker deg!!! selv ønsker jeg meg det om 4 år:D
Ronja&Odin Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 ja håper det jeg og... hihi hadde vært noe det.... positiv test selveste julaften:D hva ønsker du deg i år da???
Tommage♀♂ Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ønsker meg duker til kjøkkenbordet, i str uten klaff (180cm), med 1 klaff (220cm) og med 2 klaffer (260cm) Og gjerne 3 like løpere som kan legges på tvers av bordet når man dekker til 6. Vaser i alle str og fasonger Et bestikk som heter Cosmos fra Tilbords. Har til 6 pers, ville gjerne hatt en koffert til. Hvite sengklær i str 220cm, Dete r alt jeg har kommet på til nå
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2009 Har mer av den materielle arten på min ønskeliste jeg:) Ønsker meg krus og asjett fra Wik & Walsøe. Porselenet heter Alv og syns det er dødsklekkert:) Ellers så har jeg også steketermometer på listen....sånn digitalt.... Og der stoppa det gitt......så trenger tips!!!
Mom2Two Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Hjemmestrikkede ullsokker, bøker, håndklær og ny hvitløkspresse:)
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2009 Vase ønsker jeg meg og!! Har du sett ALV-vasen fra wik og walsøe?? Den ønsker jeg meg. Den med lysegrått mønster og mørk grå kant rundt alven. LEKKER!!! Det cosmos-bestikket var pent. Mon tro om ejg og skal skrive det på listen??
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Heh, jeg ønsker meg Nye kjeler Parfyme Undertøy og sokker Ny stekepanne Hardangerbestikk, både finbestikket og det vi bruker til vanlig (Admiral og Ida) Rosendahl Grand Cru glass/dessertskåler/salatbolle/småboller Salt- og pepperkvern i børstet stål Brødboks i børstet stål Jålesaker (sminke, kremer ol.) Kosedress (man kan aldri få for mange:) Scrappe-ting Fotoalbum Blu-rayfilmer Spill til ps3 Nytt strykebrett Nytt strykejern Nuppefjerner Bøker Kakeformer Kokebok Stort ildfast fat med lokk "Varmeboks" med sil inni fra tupperware ......og snille barn
Ronja&Odin Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 hehe ønsker meg gavekort på bohus og jeg da=) tenger ny stue:D og vil kjøpe det selv... så da passer det best med gavekort... eller spa behandlig. eller kenwood kjøkken maskin:p men spire mest=D
☆lillastjerne☆ Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Hmm..godt spørsmål.. Vi giftet oss i sommer og fikk jo stort sett det vi ønsket oss... Så i år blir det nok vanskeligere...har bestandig ønsket oss servicer og bestikk ol.m men nå har vi det vi trenger...? mye mer Kansje ønske oss ting FOR oss selv, som spa, frisørtime o.l(men det vil jo neppe mannen ha..)
Mor di! Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Vasen Alv til Wiik og Widsøe Sengesett til dobbeltdyne den siste boka til Dan Brown Holmegaard, Fontaine rødvinsglass Rosendahl asjetter Jepp, skikkelig materialist ser dere ;-)
Kaffemocca Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 Speil reflekskamera Vinterjakke Bøker Løpere Nytt stuebord Spabehandling Opplevelser med venner
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 4. oktober 2009 #14 Skrevet 4. oktober 2009 ønsker meg chanelveske 2.55 med sølvlenke. Tiffany armbånd Ny mann Hushjelp
Lillesnuppis Skrevet 4. oktober 2009 #15 Skrevet 4. oktober 2009 Kjeler Stor stekepanne med glasslokk Riskoker Stå lampe ( Mor-datter) Liten lommebok Sengesett Sengeteppe Skoskap ( Dette vet jeg vi får av min bror og svigerinne)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 4. oktober 2009 #16 Skrevet 4. oktober 2009 en liten spire ønsker vi oss:) ellers ønsker vi oss kenwood kjøkkenmaskin og litt praktiske ting, og gavekort på spa:D pluss gjerne gavekoret på sentre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå