Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 lurer på om noen kan si hva de tenker om dette... bare for å se om det er flere som tenker som jeg og syns det er rart eller jeg som er hormonell og litt på tuppa.. vet at alle forhold går i bølgedaler, vi har vært sammen i mange år og har flere barn sammen, og ett nytt på vei. så har ikke panikk for en dårlig periode.. men her er saken. har en mann som er ganske rolig og stille av seg. sier ikke så mye og er ikke den som sitter og skravler, ihvertfall ikke med meg. har en følelse av at han syns det er lite interessant å prate med meg om dere skjønner.. syns han skravler ganske mye mer når det er andre å prate med. han er nesten fraværende når det gjelder " familieaktiviteter". blir da heller hjemme og sitter på pc og spiller...( veeeldig usexy med menn som sitter å spiller på timevis i mine øyne dahh). dersom han skal noe utenfor husets fire vegger foretrekker han å ikke ha barna med. han har lite lyst til å finne på noe med meg også har jeg inntrykk av.. dersom det er fest hos ett vennepar er det ok, men ellers er det lite. nå er jeg jo gravid, så det blir jo ikke til noen festligheter vi gjør sammen heller.. han ser generelt ganske sur ut, småkjefter og er grinete stort sett det meste av tiden han er hjemme. spør han innimellom om det er noe som plager han, men han svarer bare som ett spørsmålstegn at hvorfor skulle det være det. kommer derfor ingen vei. vi kommuniserer veeldig lite for tiden, og dårlig.. går mest bare på sånne gjøremål etc fordi jeg ikke orker å engasjere meg så mye lengre.. kjenner jeg begynner å bli ganske lei. når han kommer inn i huset føler jeg han suger energien ut av meg, at jeg blir i dårlig humør og at han irriterer meg.. ( kanskje litt hormonell også da). han er veldig opptatt av sine hobbyer.. en av hobbyene er å ta bilder. han tar derfor bilder blandt annet av mennesker.. kjenner jeg faktisk blir litt sjalu når han har flere bilder av andre kvinner enn meg som han redigerer og styrer med.. han har kanskje 10 bilder av meg( hvor jeg tilfeldig er med i ett bilde) og har ikke tatt noen magebilder el.. ( kanskje også litt hormonell når jeg blir litt lei meg for dette). men poenget er at jeg føler meg ikke sett av han om noen skjønner.. føler at jeg i hans øyne er kjedelig, ikke spesielt attraktiv, lite morsom å være med, ikke sexy osv.. dette er ikke noe som har kommet i takt med magen, men har vært noe som har ligget leeenge i luften. har sagt det til han, men han blir bare sint. vi kan ikke snakke om problemene fordi han hater å diskutere og da bare blir sint. syns dette er frustrerende.. vi er to voksne mennesker med utdannelse, hus og barn.. men føler at innimellom lever jeg i ett forhold med en sur grinete fjortis! noen som har noen råd eller tanker om dette? kanskje det er jeg som er utakknemlig og hormonell og kravstor.. men savner og kunne prate med mannen min, og føle meg spesiell i hans øyne. verdsatt og likt i mitt eget hjem om noen forstår...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Ikke ment frekt, men hvorfor velger du å få et barn til med denne mannen?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Skriv en mail til han fks hvor du skriver ned alt som plager deg og hvordan du har det. du får sagt mye mer uten og bli avbrytt og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå