IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 men det skjer jo søren ikke en dritt her, ble strippet med førstemann og da startet det dagen etterpå. noen flere som har opplevd dette, og hvor lang tid gikk det fra du ble strippet til fødslen startet. begynner og bli ganske amper nå, jeg vil at ting skal skje
Nettisen:) Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ble strippet igår, har fått menssmerter og noen få sammentrekninger av den vonde typen, men det går gjerne flere timer uten at jeg kjenner noe, så kjennes ikke ut som det er veldig mye på gang her heller. Legen sa vel egentlig at hun håpet mer enn forventet at det skulle sette igang, og innimellom kjennes det ut som det er action, men så bare roer det seg.... Vet ikke hvor lenge man forventer at det skal ta, det ville egentlig ikke legen si noe om. Håper du snart er igang, lykke til:)
gutt06&09 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Hadde termin 28., ble strippet på tirsdag OG fredag uten at det har skjedd noe som helst... Bittelitt murringer og kynnere, thats it. 2 cm åpning og litt igjen av skjedekanten sier de (ingen forandring fra tirsdag til fredag..). Skal tilbake i morgen. Blæh.
misscelia Skrevet 5. oktober 2009 #4 Skrevet 5. oktober 2009 Kjedelig å vente ikke sant?? jeg ble strippet onsdag forrige uke. hadde plass til 2 fingre sa damen, og hun tøyde meg til 4, slimproppen gikk dagen etterpå, og fram til nå har jeg slimet masse, men ikke hatt en eneste liten kynner,, og de hadde jeg mange av hele dagen før strippingen, men,,, idag er det mandag og i morgen blir jeg satt i gang 14 dager før tiden pga leddgikt og hevelser,,, og gudamegogjeggledermeg=)=)=)
IngerLiseRmed2barnog1spire Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2009 ja det er helt forferdelig og sitte sånn og vente, trodde lissom at jeg ville ha tulla her i løpet av helgen siden det startet så fort med 1 førstemann, det har kommet litt slim, men ikke mye, og regner ikke med at det kommer noe mer heller egentlig, kynnere har jeg masse av, men det er jo ikke de jeg vil ha hehe, vet ikke hvor moden jeg var jeg men jeg regner ikke med at jeg hadde blitt strippet hvis jeg ikke var moden, for det sa jeg i fra at ikke var noe vits. men men får jo bare sitte her motløs og vente, men søren for en forferdelig vente tid uff har heller ikke lyst til og bli satt i gang heller
Nettisen:) Skrevet 5. oktober 2009 #6 Skrevet 5. oktober 2009 Skjer ikke noe mer her hellet, ble strippet for andre gang idag, etter at alt stoppet opp etter falske alarmer i helgen, Settes igang onsdag, men hadde jo håpet å unngå det. Slim kom med en gang, men det trenger jo ikke å bety noe. Men legen sa det samme idag, det trenger ikke å skje noe selv om man blir strippet, men for mange går det veien da. Lykke til dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå