Gå til innhold

Redd for å bli alene..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir så oppgitt og lei meg over samboeren min, og vet virkelig ikke om det er verdt å fortsette mer, men jeg vet ikke om jeg klarer meg alene.

Jeg er gravid, er akkurat kommet over 12uker, og dette barnet var så ønsket av begge, trodde jeg. Vi har prøvd i nesten et år før spiren satt. Og nå kommer han plutselig å sier at han ikke vil ha noe med oss å gjøre!! Og hvorfor?! Joda, pga en teit krangel. Er alltid sånn i tillegg så "truer" han alltid med at jeg ikke må bli sinna om vi krangler, eller si meningene mine for da vet han ikke hva som skjer, og da vil han ikke være sammen med meg. Jeg er så dritt lei av å alltid måtte tenke over alt, og ikke kan bli sinna. Det ender jo bare med at jeg blir forbanna og drittlei!

Det verste er at det som startet kranglene denne gangen var at han vil ha besøk av sin alkoliserte kompis, som kun skal feste, drikke og bo her gratis. Heldigvis så bor denne drittungen langt unna, men desverre så må han da bo her når han er her, jeg orker ikke fyllefest her, og vil ikke ha besøk av en snylter og den stygge dama hans. Ja, hun er stygg. Kanskje ikke i utseende, men personligheten. HUn tror at hun og denne drittungen av en mann kan bo her gratis i en uke, for å gå på fylla og verre ting.. Må nevnes at denne mannen er 25, og hun er 17, men bor hjemme, så dem ser vel på dette som et fristed. Siden jeg ikke vil ha dem på besøk så er jeg syk i hodet, ustabil og en drittkjerring! Jeg blir så overgitt. Jeg føler meg overkjørt i eget hjem og er drittlei. Han klikker for en bagatell som dette! Og sånn er det alltid.

Er selvsagt mer bak en bare dette da. Og jeg er så drittlei av at samboeren min skal klikke for at jeg sier han imot, og da truer med at han ikke vil ha barnet vårt mer.. :( Samboeren min er en barnslig, drittunge som jeg ikke vil ha noe med å gjøre, men er så redd for å bli alene. Jeg har ingen familie eller venner lengre. Jeg vet at det er det rette å gjøre, men er redd. Han truer og med at om jeg flytter fra han, så vil han ta barnet fra meg, så fort det er ute. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, men orker ikke bo sammen med en fyr som dette.

Hva om jeg ikke klarer meg alene da? Med et barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som han har deg i et "balletak" og bruker frykten din for å være alene som en trussel for å få det som han vil.

Har du ingen familie? Ingen venner?

Venner kan du skaffe deg - men klart, skjønner det må være virkelig vanskelig uten et familiært nettverk og støtte seg på.

Du kommer nok til å klare deg alene om du velger den utveien. En klarer det en må klare.

Har du utdanning? Fast jobb?

Skrevet

Har ikke utdanning, hvertfall ikke fullført av div grunner. Men skal ta det opp igjen snart. Har fast jobb. Heldigvis.

Har ingen venner, for det har vært enklere å kutte de ut, og unngå dem, enn å høre på all klagingen hans. Og kjeftingen hans. Jeg begynner å lure om han er psykopat, han viser hvertfall tendenser til det.

Kjærlighet gjør virkelig blind.

Skrevet

og hvordan skal han klare å ta barnet ifra deg? høres ikke ut som en mann jeg ville brukt noe mere tid og energi på. heller alene enn med sånne umodne menn. jeg ble alene tidlig i svangerskapet. veldig lite nettverk, ingen familie. det er bare i begynnelsen det er vanskelig. jo nærmere fødsel du kommer jo lettere blir det.

en som truer sin gravide kjæreste med å ta barnet fra henne må virkelig ha problemer i hodet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...