Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er 25 uker på vei, er det farlig å ligge på magen? Jeg har ikke store magen og har ingen problemer med å ligge på magen, men om dette kan skade den lille på noen måte?
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe... det håper jeg da inderlig ikke - for jeg sover på magen, og det gjorde jeg også hele forrige svangerskapet. Fra ende til annen! Den lille er nok veeeldig godt beskyttet der inne!
Kanutten83 Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Ikke farlig:) Ungen er jo beskyttet, masse vann rundt seg, det kan bli trangt ja, men da sier den klart i fra:) Da får du deg noen spark og dytt helt til du flytter deg:) Jeg lå vel på magen til rundt uke 28, da ville ikke guttungen det noe mer:) Hendte jeg om natta i halvsøvne glemte meg og la meg over på magen, men da fikk jeg meg noen skikkelige spark som sørga for at jeg flytta meg fort over på siden;)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Godt å høre, måtte spør for igår lå jeg på magen og da ble det liv inni der. Holdt akkorat på å sovne men så vakna jeg av sparka så de må ha blitt litt trangere der ja.. Takk for svar. HI
Gutt 05 og 08 Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 lå på magen helt til uke 35 trur jeg. spurte jordmoren om det kunne skade babyen, hun begynte bare og le, mente det var et litt komisk syn trur jeg, men det var ikke skadelig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå