Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg oppdaget akkurat at jeg hører til her, og ikke på 1.trimester Tiden har gått så fort denne gangen, og det virker som det var igår vi begynte å prøve. Første trimester var unnagjort fort som bare det. Flere fleregangsfødende som føler at tiden bare løper i fra dere?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Å ja. Jeg har tre dager igjen av 2. trimester! Helt utrolig hvor fort tiden har gått siden jeg tok den testen i slutten av april! Svooosh.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Velkommen etter! :-)) Synes ikke de første ukene gikk fort men derimot nå er uka omme på et blunk,kanskje fordi man ikke engster seg så mye og formen er bedre:-))
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 Oi Bolledeig Du var jo kommet kjempelangt, jeg er bare 12 uker, men de har gått fort! Har du barn fra før?
Huldretussa ' en av hver sort' Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jepp! Med jobb, studier og en aktiv krabat på 20mnd strekker ikke tiden til alt man gjerne skulle ha fått gjort. Blir ikke mye tid til baby forberedlelser, men det aller meste har vi jo i hus, så det ordner seg nok..
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, skjønner hva du mener. Jeg hadde ei uke hvor jeg hadde influensa, hadde masse feber og kjempeille magesmerter. Da ble jeg sendt opp til ultralyd og alt stod bare bra til. Akkurat den uke føltes som en måned, men med en gang jeg så det bankende hjerte å fikk vite at nå var faren for abort kjempeliten, begynte tiden å løpe forbi meg
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 Huldretussa: Vi er i ganske like situasjoner, jeg har ei på 21 måneder og går på høyskolen.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 jeg er førstegangs fødende, og de første 2,5 måndene snek seg sakte frem, tror det hadde mest meg kvalmen å gjøre for meg, for den siste halve månden var plutserlig borte! tok meg noen dager å få med meg at jeg var i 2 trimester gitt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå