Gå til innhold

skal man bare ta det nest beste da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørtes fælt ut men jeg tror aldri jeg kommer til å slutte å elske x-en min! Jeg elsket han fra jeg va 15 å fikk han endelig da jeg va 25. I 10 år gikk jeg bare å lengtet etter han! Selv om vi ikke hadde det noe bra å det ble et kort å stormfullt forhold. Men jeg elsker han ennå selv om det har gått et år siden det ble slutt :( Har datet å truffet mange flotte menn men ikke noen som han, like rampete å det glimtet i øye!! Men når man vet man aldri får den man elsker skal man bare prøve videre da... Ta til takke med en man egentli ikke elsker, vil jo ikke vere ensom resten av livet :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ta til takke? Synes det er trist at folk ikke klarer å være alene - Jeg vil ha en mann når han føles som den rette.. før det, er det ikke aktuelt - Tror uansett at halvhjertede forhold er dømt til å gå til helvete uansett.. bare et spørsmål om tid.

Skrevet

Man kan elske flere. Du kommer deg videre og håper du finner en som du kan elske like mye. Kanskje ikke på samme måte, men høyt nok til at det varer og gjør deg lykkelig.

Skrevet

Jeg brukte også store deler av undomstiden på å sverme rundt en jeg var så vanvittig forelska i. Han er helt ute av livet mitt, men stadig vekk i tankene mine. Jeg har aldri følt det samme siden, og det kommer jeg nok ikke til å gjøre heller. Og det er helt greit! Jeg var ung og uerfaren, og så alt gjennom rosa briller. Nå er jeg voksen, og ser etter helt andre ting. Jeg vil ha en mann jeg kan stole på, som tar ansvar, som vil tilbringe livet sammen med meg, gifte seg med meg, og som er en god pappa. Alt dette har jeg funnet, og det er ikke han jeg var SÅÅÅ forelska i! Selv om det lenge føltes som om han var den eneste i hele verden for meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...