Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Dere som har deres kjære som jobber mye. Jeg leste i et blad at dette er menn som er i faresonen for å være utro for de har ikke tid til sine koner hjemme. Jeg opplevde dette, hadde en mann som alltid skulle arbeide ekstra ut over arbeidstid. Tok ekstra vakter, føltes til slutt som han unngikk meg. Jeg konfronterte han med mine bange anelser men han nektet og det var kun oss som betydde noe for han. En kveld tok jeg barna med i bilen og kjørte ned på jobben hans. Tok ikke lange tiden før han kom kjørende ned med ei dame i bilen. Jeg kjørte bort til han og spurte hva dette var. Men da var det tusen unnskyldninger og hun dama stod bare å smilte ekkelt til meg. Kjørte hjem gråtende å sint. Venta til han kom hjem. Og det viste seg at han hadde hatt denne dama i mange måneder og de koste seg på jobb om kvelder og netter. Så vær obs!! For dette var veldig vanlig sa han familie terapauten vår og mannen min sa flere andre han kjente holdt på likedan.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jepp. Samme greia her. Min "kjære" jobbet masse, og var alltid sliten når han kom hjem (forståelig nok, tenkte jeg- etersom han jobbet så mye). Han var flink til å sende meg hyggelige sms hvor han skrev at han savnet meg etc...I ettertid har jeg skjønt at dette var vel for at jeg ikke skulle ringe eller komme ned helt pluselig. Jeg var/ er gravid, og var mye sliten og trøtt selv, så vi sovnet som regel raskt når han kom hjem fra jobb. Sexen dabbet av- var vel egentlig bare jeg som tok initiativ mot slutten- Men igjen: jobber man så mye som han er det jo forståelig at man blir sliten og trøtt og ikke orker. Så slapp han bomben nå i sommer: Han var lei, og det var derfor han hadde jobbet såpass mye-Han hadde rett og slett ikke noe særlig lyst til å være sammen med meg- det gav han ikke noe lenger. Der satt jeg dumpet og 4 mnd på vei- Great! Har vist seg at grunnen til at han plutselig ikke ville prøve lenger en gang var at han hadde møtt en annen. (Det fotalte han aldri til meg, men jeg snoket på pcen hans, og fant endel e-poster som jeg nesten angrer på å ha sett og lest.) Kjipern ja.....:-(
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 må si jeg blir små skremt av dette innlegget.. men, min kjære har ikke jobbet like mye før svangerskapet.. han jobber en god del ekstra nå for at vi skal få mest mulig inntekt denne tiden, siden jeg ikke er i arbeid. han ringer meg flere ganger i løpet av arbeidsdagen for å slå av en prat, eller for å spøre hvordan jeg har det.. han spør før han tar på seg ekstra jobbing også... så inntil videre tror jeg nok jeg velger å "svelge hjertet" og stole på han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå