t+t <3 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har under hele svangerskapet hatt greit med liv. Har kjent masse på kveldstid/natt og også under enkelte aktiviteter på dagtid. Men i de siste dagene så er det blitt mindre liv og veldig lite det siste døgnet. Er det normalt at det blir mindre liv på slutten? Kan ikke huske at det var sånn sist jeg gikk gravid. Har prøvd å drikke cola og spise sjokolade men det virker ikke som det har noen effekt....
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ringte på føden å spurte om det samme på fredag. vanlig med mindre liv mot slutten- dårligere plass.. men ikke stor forskjell fra en dag til en annen. Mini her er superaktiv, men på fredag kjente jeg neste ikke noe. Det er ikke normalt for den lille her. Fikk beskjed om å komme med en gang på føden. De sjekket alt der, så alt var bra. men bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Er forresten i uke 33.
det er berre mordi Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har hatt samme greia, med unntak av at det har vært lite liv gjennom hele svangerskapet.. Legen på sykehuset ga meg da et tips som visstnok skal være det beste trikset for å kjenne liv. Drikk et glass med iskaldt vann og legg deg på venstre side - i løpet av 20 minutt, skal du ha kjent barnet 5 ganger - skjer ikke dette, skal du ringe sykehuset og sjekke med ctg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå