Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Er ikke dette i seneste laget ikke å ha kjent liv? Har trodd et par ganger at jeg har kjent liv, men så har det vist seg å være tarmene som har forflyttet seg litt ellerno - ikke babyen! Skal på UL om en drøy uke, og syns det er litt ekkelt at jeg ikke har sett, hørt eller kjent babyen ennå... skummelt å skulle gå på UL uten å vite mer sikkert at alt er i orden..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tror ikke jeg kjent noe særlig liv før uke 19
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Kanskje du har morkaken foran, så ser du den lille sparke mot ryggen din:) Du er ikke alene om å ikke kjenne det i uke 18 skal du vite, da flere jeg kjenner hvertfall ikke kjente noe før i uke 21 - 22 osv Dette går nok bra, å lykke til med UL
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Det trenger ikke å være noe i veien:) Min lille spire var også bedagelig anlagt , samt at morkaken lå fremme i magen, og når barnet sparket i magen traff den den hver gang. Hadde ikke sjans å kjenne noe - tror ikke jeg kjente liv før i uke 18-19 selv. Og ikke kjenn etter spark.., det føles mer ut som der er en liten fiskehale som "flabber" rundt:)
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Hm... jeg er sikkert bare litt overnervøs - men har et barn fra før, og da jeg gikk gravid med ham, kjente jeg de første små sprellene allerede i uke 13-14 .. (og da var jeg sikker på det var liv jeg kjente, for det vedvarte med jevne mellomrom helt til de ble til skikkelige spark!) Tror jeg husker sånn passelig godt igjen hvordan de første bevegelsene kjennes ut- som en fisk som spreller inni der, ja.... men har altså ikke kjent noe til dette denne gangen! Er vel bare utålmodig siden det kom tidligere forrige gang da.. Takk for lykkeønskninger og svar
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Ei venninne kjente ikke liv før hun var 22 uker på vei. Hun hadde morkaken foran. Så det kan være det som er grunnen:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 det er som om jeg skulle skrevet innlegget selv.. jeg er 18+4 og kjenner heller ikke lov.. Skal på ul på torsdag.. Så redd og usikker.. Ønsker deg lykke til!!! :-)
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Huff... ikke vær redd! Som de andre her skriver: det er tydeligvis helt normalt ikke å kjenne liv ennå når man er så langt på vei som oss! Lykke til på UL på torsdag! KOS DEG! ..Og takk for svar til Darknight også.. godt å høre!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er tredjegangs og kjente heller ikke liv før ca uke 19 - med noen av dem! Trodde jo det skulle kjennes tidligere denne gangen, men nei. Har morkaken foran igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå