drømme_mamma er gravid Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 jeg er snart 29 år, min mann er 6 mnd yngre enn meg. sønnen vår er 19 mnd. jeg vil gjerne bli gravid før jeg er 30. er dette for gammelt for barn nr 2 (når man drømmer om 3 barn). er egentlig ikke klar for nytt barn enda, vil ha ca 3 år i aldersforskjell hvordan er det hos dere?
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg synes absolutt ikke det er for gammelt. Vi venter nr to. Jeg er 24, han 27. Men det var jo ikke planen! Hadde jeg ikke blitt gravid ved et "uhell" første gangen, hadde vi nok ventet noen år til.
TøffiTrynet☠ Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg fikk første da jeg var 28, andre da jeg var 32, og nå er 34 og venter tredje og siste. Synes det er helt passe jeg!
Joikaboll@ Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg føler meg gammel, fikk siste da jeg var 33 år. Men startet med 1.mann før fylte 20 så mulig derfor. Ville nok "latt det stå til" om jeg kunne valgt om igjen.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg er 30 og har to barn. Vi skal ha et barn til, men må avvente å se hva som skjer med meg og jobb. Men såfort det er i orden (vi vet mer i løpet av februar2010) så slutter vi nok på pilla og prøver på nr 3, så jeg rekker å bli 31 og kanskje 32 før sistemann kommer =)) Synes ikke dette er for sent, men ville ikke venta så mye lenger heller... Søstern var 32 når hun fikk første og 33 når nr 2 kom.... De skal ikke ha flere =))
Tokatter_USA Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Hvorfor i all verden skulle dette være for sent? Folk får jo sin første godt oppe i 30-årene. Føler dere som er tidlig i 30-årene dere gamle? På tide med litt trening og bedre kosthold, kanskje?
Norwegian by injection Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 He he, 30år er ingen alder, du rekker til og med barn nr.4 og 5.
Karoline's*mamma Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Det spørs jo kor stor aldersforskjell du vil ha på barna. Er 29 år, har 2 små og håpar det ikkje blir lenge før nr 3 er på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå