drømme_mamma er gravid Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Kiara. Det er italiensk. jeg har fått veldig sans for det. barnet vil ikke ha larsen eller andre typisk norske etternavn
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, det synes ikke var så fint. Høres ut som et bikkjenavn...Sorry!
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Tenker på gamle bestemødre.
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg tenkte automatisk feil. Og tenkte Tiara.. Sånn som man har på hodet.. Ellers hørtes det litt ut som en løve i løvenes konge=) Må nok bli litt vant til navnet=)
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 syntes det er kjempe fint, men jeg hadde lyst til å kalle hunden min det. ble kira fordi det er lettere. kan hende det er derfor jeg liker det. er vel fra løveneskonge
Aini Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 jeg tenker på løvenes konge når jeg hører det navnet, men synes navnet er kjempe fint=D
Mom2Two Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, synes det hørtes veldig dollete og jålete ut, og jeg synes også det høres litt ut som et hundenavn:)
petite fleur Skrevet 4. oktober 2009 #13 Skrevet 4. oktober 2009 Nydelig! Kjenner ei flott jente som heter det :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå