Gå til innhold

TIPS: billige mikk-line dresser

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.ml-dk.dk

Har bestillt tre dresser,to anorakker,to "snøbukser",luer,votter,snøsokker + litt småting,

MED moms,toll og frakt hjem til Norge blir det 1400kr..

Er ikke det billig,så vet ikke jeg.:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte Mikk-Line dress der selv..

Ble totalt 320kr (men da var all frakt og slikt inn i prisen..)

Hyggelig service og rask levering..

Skrevet

Men er dette vinterdresser? De som heter "Sweertland flyverdragt"? Og er de bra? Har aldri prøvd merket her før!

Skrevet

Det er jeg (nesten) helt sikker på,den ser iallefall helt ut som den jeg hadde til jr for to år siden.

Vi kjøpte den litt for liten da,så fikk ikke brukt den så masse..men har hørt veldig mye bra om dressene,så jeg tenkte det er verdt å prøve:)

Skrevet

Ja, de skal være det ja.

Var iallefall vinterdress som jeg fikk i går fra de :)

Skrevet

Selger de brukt(skulle nesten tro det ut i fra enkelte priser, men jeg ser ikke at det står noen plasser)??

Men det kan se sånn ut i fra teksten ved enkelte plagg..

"Her i 100% bomuld, små skønhedsfejl holder prisen helt i bund."

Dere som har kjøpt fra denne nettsiden, er det NYE eller BRUKTE klær dere har fåttt tilsendt??

Skrevet

Så nå på toppen av siden at det står:

MARKEDSPLADSEN - hvorfor købe brugt når nyt er likeså billigt

Så da fikk jeg svar! :) Da skal jeg handle!! :)

Supert med tips om billige klær!! :) TAKK!!

Skrevet

kanskje det er ubetydelige produksjonsfeil på de eller noe? sånn typ sydd en bitteliten søm med feil farge eller noe?

tusen takk for tipset iallefall, har alerede bekreftet bestilling;P

Skrevet

Hmmm....

Skal til å bestille, men så forsvinner hele "vinduet" når jeg trykker "legg i handlekurv". What to dooo???

Skrevet

Noen som vet hva total frakt/omkostninger blir for f.eks to dresser?

Sto jo en liste med pris på frakt, men hvor mye veier en dress? :-)

Skrevet

dressen jeg bestilte veide 800 g. twins vinterdress.

Skrevet

uups fant det ut.

Noen som har erfaring med disse dressene?

Ser veldig ok ut som ekstradress i hvert fall.

Skrevet

Jeg kjøpte en flyvedragt der. Kjempegod vinterdress til 175 kr..Var i hvert fall helt ny den jeg fikk. Tok 4 dager fra jeg bestilte den til den kom i postkassa

Skrevet

Har bestilt Cordurafly orange flyvedragt og venter spent!

Så et barn med fin oransj dress i fjor, har lett men ikke funnet i butikk her så blir spennende :-)

Skrevet

Den er veldig oransje om det er samme som jeg betsilte.. Slik veivesen orasnje.... Men men ser i hvert fall hvem jenta mi er samt hvor hun er:)

Skrevet

Jeg kjøpte den oranske dressen i str. 92 til minstemann her, synes den virka veldig bra jeg. Har bare prøvd den et par ganger(veldig kort tid), men er fornøyd så langt =) Betalte vel 256,-. alt i alt. Søstra mi lurte på om det var svigermor som hadde handla den til meg, haha! Synes fargen var arti jeg...værtfall lett å se han blant alle de andre =P

Skrevet

Ja artig med litt farge!

Har en liten gylden brun gutt så tenker veivesen oransj blir helt bedårende i tillegg til praktisk. Trenger ikke lete lenge etter ham da nei! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...