Maigutt07 + maijente10 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Når ble dere kvitt kvalmen, og hvilket kjønn venter dere?...
november09*Født Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 ble kvitt d meste av kvalmen i uke 13-14 og venter en gutt
Mamma til Mathias&Amilia Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Hei. Jeg ville bare svare deg selvom jeg ikke har vært kvalm denne gangen eller forrige gang. Jeg fikk en gutt forrige gang og venter en jente nå. Så om du lurer på om det er en sammenheng mellom kvalme og kjønn vil jeg vel si at det bare er tull! Stoler mer på at mageformen kan si litt. Har nemlig en heeelt annen form på magen denne gangen. Hadde spiss mage med sønnen min og denne gangen er magen jevn utover midjen! Meeeen-svigerinna mi var VELDIG kvalm med sønne sin. Hun kastet opp flere ganger daglig i de 3 første månedene. Som hun sa-det var som å komme til himmelen når kvalmen ga seg rundt uke 12-13. Etter det var hun helt fin i formen. Vet du hva du venter el? Og plages du med kvalme?
november09*Født Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 sist gang var jeg også veldig kvalmen men kun i 2uker ca. du sier du hadde spiss mage sist og ventet en gutt, det hadde jeg også men ikke veldig spiss egentlig men typisk guttemage Denne gangen er den akkoratt som en jentemage men UL ene sier det er en gutt. Føler selv det er en jente at de har tatt feil, at de har sett en hånd på UL.
Tigerpote Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg var kvalm og uvel i 1. tri, men bare 2-3 uker da jeg var skikkelig kvalm. Kastet aldri opp. Gav seg i 2. tri, som var det herligste trimesteret! Vi skal ha jente:)
dårligfantasi Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Har ikke vært plaget så mye med kvalme nå (venter jente) .. men når jeg var gravid sist, så var jeg så dårlig første 3 mnd at jeg ble lagt inn på sykehus pga underernæring, kastet opp hele tiden og konstant kvalm.. fikk gutt
lillebie på`n igjen Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 hei! jeg ble veeldig kvalm fra uke 5 -6 ca og det varte helt frem til uke 12/13- da var det som om brytern skrudde seg av og jeg var i superfin form- ikke var jeg så trøtt lenger heller:o) kastet opp så og si hele dagen så det var deilig når det gav seg! men nå kommer det litt kvalme rett som det er- er så trangt i mage og tarmsystemet!
lillebie på`n igjen Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 glemte å skrive jeg venter en gutt )
respektatauten Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 vi venteer jente her.. kvalmen kom i uke 7, ble grisedårlig og kastet opp alt fra uke 8 til 19( gikk ned 9kg..) etter det kom det seg betraktelig, men nå når det er trangt om plassen hender det jeg blir dårlig og kaster opp.. er nå 34 uker...
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 Kastet opp fra uke 3 til rundt uke 12-14. Det var lange uke! men formen ble helt forandret i 2 tri. Fant ut på fredag at vi venter gutt. Uke 33 nå.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #11 Skrevet 4. oktober 2009 Har jente og venter gutt. Var mye kvalmere med gutten i 1 trimester men kvalmen ble borte fra ca uke 15:-) Med jente var jeg mer uggen og følte meg udigg uten at jeg var direkte kvalm, men da varte det helt til termin.
Gjest eelis+guttespire *fødeklar* Skrevet 4. oktober 2009 #12 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg spydde daglig fra uke 6 til uke 16, venter gutt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå