Maigutt07 + maijente10 Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Når ble dere kvitt kvalmen, og hvilket kjønn venter dere?...
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 hei :-) hadde kvalmen i nesten 3 månder jeg, ekstrem kvalme med oppkast.. ble kvitt meste parten av kvalmen nå som jeg passerte til 2 trimester, men fortsatt litt morgenkvalme.. vet ikke hvilket kjønn det er her, men så bærer jeg to små da (også en grunn for ekstrem kvalme)
Let's hear it for the boys! Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Spøy til uke 13. Venter gutt.
Jente+Oktoberbarn Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Jeg var kvalm fra uke 6 til uke 15/16. Det var verst mellom uke 7 og 14, da var jeg kvam 24 timer i døgnet og brekte meg omtrent hvert tiende minutt. Ganske så redusert kan du si Jeg kan fortsatt få en kvalmebølge i ny og ne, og nå er jeg 22+5. Jeg venter en liten jente
MissMe*med*lillegutt Skrevet 4. oktober 2009 #5 Skrevet 4. oktober 2009 Kvalmen hos meg kom i uke 7.. og forsvant i uke 15.. Hadde ekstrem kvalme, men klarte heldigvis å holde det i sjakk med seabands.. Ingenting oppkast.. Venter en gutt
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Var mest kvalm fra 6-11 uke,men ikke kastet opp... Gitt seg gradvis,men kan bli det om jeg er sliten,veldig sulten og sånn enda..Er i uke 13 nå...Legen på ul trodde det var jente,men er litt usikkert mener jeg...:-)
Nordlandnøtta Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Var kvalm og uvel fra uke 6 og er det enda.går i bølgedaler..venter gutt er i uke 27+1
marisss Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Ble kvalm rundt uke 6-7 ca. Men den værste kvalmen kom ikke før uke 8-9. Kastet opp til uke 16. Kan enda føle meg litt uvel innimellom om jeg ikke spiser ofte nok. Er i uke 19. Venter en gutt:)
The Bad Gal Skrevet 4. oktober 2009 #9 Skrevet 4. oktober 2009 Fortsatt kvalm og spyr litt innimellom, er i uke 26. Var verst de første 4 månedene denne gangen, sist gang var det helkrise de første 6, men var småkvalm helt til termin. Er bare av den heldige typen som ikke plages med noe annet, men som i gjengjeld er helt slått ut av kvalme over halve svangerskapet og bare småkvalm og innimellom dritkvalm resten av tida. Fikk jente sist gang og venter det samme nå.
Jente+Jente+lillegutt Skrevet 4. oktober 2009 #10 Skrevet 4. oktober 2009 ble kvalm over natten som et lynnedslag i uke 6. Er nå 19 + 4 og sliter fremdeles. Kastet opp veldig mye i ukene 10 - 18 I uke 18 begynte jeg å ta postafen av og til for å slippe det værste. Vært innlagt for væske behandling for dehydrering også. Venter gutt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå