Gå til innhold

føler meg slem til tider :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har da en herlig samboer jeg venter barn med, vi har det utrolig fint sammen, og elsker hverandre utrolig høyt..

problemet er da meg.. enda samboeren min ikke er helt enig der..

i hele oppveksten opplevde jeg utroskap mellom far og mor, far hadde altid et par damer på si.. og når jeg selv fikk kjæreste opplevde jeg det samme, dette var da min første kjæreste (fra jeg var 15-18 år) og den siste tiden vi var sammen fikk jeg vite av han at han hadde vært utro gjennom hele forholdet.. min neste kjæreste var likedann.. man kan starte å tro jeg tiltrekker meg utro menn!

Min nåværende samboer har selv blitt utsatt for utroskap, så det at han skulle være utro mot meg er nok lite sannsynlig.. men jeg klarer ikke legge fortiden bak meg!

så fort han sier han må bort en liten tur, og blir borte noen timer i stede tenker jeg det verste.. jeg har til og med gått så langt at jeg sjekker nettsidene hans og mobilen hans for å se om han flørter med noen, dette har jeg da kort tid etter fortalt han at jeg har gjort.

jeg føler meg så slem og dum når jeg gjør slike ting, og det er ikke så lettere at samboeren min sier han forstår hvorfor jeg gjøre slike ting.. vi burde jo kunne stole på hverandre! så hvorfor kan han ikke bli sint på meg når jeg forteller at jeg går gjennom mobilen og nettprofilene hans?

jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette, trenger vel deres synspungt på saken.. siden samboeren nekter å være sur på meg kan kanskje noen av dere gi meg en "skyllebøtte"? eller kanskje et tips om hvordan jeg kan stoppe denne absurde oppførselen min??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skal vurdere profesjonell hjelp? Da slipper du å ha det sånn lenge, og han slipper å føle seg kontrollert. det er en nerveslitende tilstand for begge to og kan ødelegge for dere...

Skrevet

vi har pratet litt om dette temaet, og jeg føler dette kan være en løsning, vil jo ikke være slik mot han.. kunne ikke fått en bedre partner!

så kanskje jeg bør ta kontakt med noen som kan hjelpe meg med slikt, har jo gått i terapi før, sluttet pga flytting, ble aldri så jeg startet opp igjen, desverre :-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...