3smaa Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 12 uker idag, kvalmen er nesten borte, foler ikke at jeg er gravid lenger egentlig. Vi faar haape at det gaar bra saa lenge.
Gjest Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 hei :-) er også ny her inne, og her føler man seg heller ikke så utrolig gravid lenger, men tror kanskje det er en "overgangs fase", siden vi begge har hatt kvalme.. vi får krysse fingre og satse på det positive :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå