Gå til innhold

Planer idag?

Kokkeli nyter våren:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det rydding på barnerommene i leker og klær. Har bare ikke kommet i gang enda, er sånn tiltak..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det avgårde til svømmehallen for oss :) vi sykler ned for turen sin del og koser oss der nede noen timer, så er det hjem og lage middag etterpå :) deilige hjemmelagde kjøttkaker med gelè til dessert. Etter det blir det vel ut å leke litt for knotten.

Skrevet

Jeg har vært på jobb, nå lager vi middag. Gubben som lager middag da, her blir det fiskegrateng med poteter og grønnsaker til.

Etterpå skal vi en tur å bowle:)

Skrevet

Jeg har hatt den roligste og lateste dagen på lenge, lenge. Har nesten ikke gjort noenting utenom å lese en bok, lage kjeks med ungene, fyre i peise, ligge på sofaen å pakke en koffert...Ja, jeg har høstferie og JA det er deilig!

Skrevet

har ikke gjort en ting i dag, eller litt, men veldi lite :P

jenta sov hos svigers i natt, (vi var på lyngbø i går) mannen på jobb. så var det middag hos svigers kl 3. har bare sløvet å slappet av!

Skrevet

Ble familieselskap i dag, koselig når nesten hele gjengen kan samles. Nå er ungene hos far, og jeg skal se film med venner. Venter bare på at de skal få lagt sine. :)

Skrevet

Her har vi vært på festival i dag...det var barnas dag på helgas fest... så de har danset street dans, laget husflid ting, på et eller annen husflidverksted, klatret på vegg, med ordentlig klatreutstyr, ridd på hest.... også har vi feiret bursdagen min, med kaffegjester og kaker....:))

Også shoppet masse.....!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...