Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 På fredag fridde min kjære til meg=D da hadde vi visst vært sammen i 2000 dager..(5.5 år) Samme dag tok lillemor noen skritt på egen hånd! På lørdag hadde vi trippelfeiring av bursdager her, som gikk strålende. Og lillemor gikk litt da også. Nå er det søndag, og Iris tusler av gårde!! Grunnen til at vi ikke har forlovet oss tidligere "som alle andre", er fordi vi henger igjen i den gamle tradisjonen, med at bryllupet skal stå innen et år. Nå blir jo ikke det oppfylt denne gang, da jeg vil ha et juni bryllup, og har termin 29. Mai... Så det blir vel over 2 år før vi skal gifte oss. Vil komme meg i form og sånn også Spare til langt hår og Hva har dere gjort i helgen da??=D
Mamma til gutt og jente....... Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Så hyggelig lesning !!!! Hurra for dere !!!! Gratulerer !!!!
Emma&Adrian Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Gratulerer så mye!! Så kjekt å høre om den kjekke helga di! Er gøy å planlegge bryllup,holder på med det samme selv nå. Men jeg skal ikke gifte meg før sommeren 2011 hehe. Må ha god tid jeg
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk=D *svever på en haug av skyer*=)
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 4. oktober 2009 Hehe, blir vel juni 2011 her da:) hvis alt går etter MIN pipe =P hehe. Begynnelsen på juni. Er som regel fint vær i trøndelag da...=P Takktakk foressten=D
Emma&Adrian Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 Juni her også 18 Her i stavanger er været så ustabilt ,men jeg håper jo på flott vær!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 4. oktober 2009 Ja, været har man uansett ingen garantier på.. Men kirsebær blomstene i hagen til farmor blomstrer så fint i mai/juni=) Derfor jeg vil gifte meg da egentlig:) Den friske sommerlufta
Monajenten Skrevet 4. oktober 2009 #8 Skrevet 4. oktober 2009 Åh gud så herlig, gratulerer så utrolig mye!!!
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 4. oktober 2009 Tusen takk! Trodde ikke helgen kunne være så bra jeg =P =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå