Gå til innhold

fleecedress, ulldress osv som er billig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe en dress som jenta mi kan bruke nå når vi skal uti bilen, når hun skal ligge i vogna og en som hu kan ha under vinterdressen. Men er det noen som vet om noen billige? Evt som kan selge meg en? Må være i størrelse 86. Hadde egentlig lyst på en ullfleecedress fra nøstebarn men syns de er for dyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har ullfrotte dress/sett på www.kidscomfort.no til ca 300 lappen...

Skrevet

hmm da vil jeg heller ha den fra nøstebarn. Hadde jeg kunne velge hvilken som helst dress hadde det nok blitt den derfra. De er så fine! Men 400 kr syns jeg er litt for dyrt. Tenkte på til 200 lappen. Hvis det finns i det hele tatt da..

Skrevet

Jeg kjøpte forresten Janus krinkelull dress til mini her om dagen, til 298,- :))

De er perfekte til å ha på om du skal ut i bilen, eller ha under dress.

Skrevet

Adrian har den fra nøstebarn,og jeg kan ikke tenke meg å ha noen annen nå etter den,er kjempefornøyd med den! Men er enig i at det er litt dyrt,men jeg synes faktisk den var verdt hver krone :) Og så er den kjempefin ja! :)

Skrevet

Lillegutt har også den ullfleece dressen fra Nøstebarn. Enig med dere over - prisen er høy, men det er kvaliteten og komforten også :o)

Skrevet

nameit har mange fine og billige. betalte 249 for en dress. er kjempevarm og god!!!!!

Skrevet

krinkelull frajanus er suveren. Kjøp den litt stor så varer den lenge. den er veldig strechig.. Lett å vaske også, ikke slik som nøstebarn sin.

Skrevet

Da får jeg sjekke ut nameit. Jeg har allerede en dress fra nøstebarn som er i størrelse 62/68 og er superfornøyd med den men pengene strekker ikke til hvis vi skal kjøpe den så må finne noe som er billigere. :)

Skrevet

Sjekk Sparkjøp. Tom og Trine Heldress i ull! Denne har jeg nettop kjøpt, men virker bra så langt- kjenns litt tykkere enn den fra nøstebarn og er mere kroppsnær. Koster rundt 250 kr. Jeg kommer nok til å kjøpe en slik til når denne er vokst ut av:)

Den fra nøstebarn er dyr, men har brukt den fra han var 3 mnd og bruker den ennå- og ellers er han str. 74, er 8 mnd! I tillegg er det jo en fordel om man har gulpebarn å ha ubehandlet ull- slipper å vaske så ofte... :) Eneste ulempen kan være at den er litt vid så kanskje ikke så god å ha under andre klær?

Skrevet

Spar kjøp sine hele dresser er supre og billige!

De er kroppsnære og er dermed gode å ha under dresser. Andre dresser blir fort tykke og kluptene synes jeg:(

Vi ahr brukt de i alle år, og de har gått i arv. God kvalitet:)

Skrevet

er noe inne på familiebutikken.no også, kanskje ikke helt billig alt sammen,men noe der synes jeg var ok priser.

Skrevet

jeg har den brune ulldressen i merinoull fra sparkjøp, superfornøyd med den! :) 299,-

Skrevet

Da skal jeg sjekke ut sparkjøp:)

Skrevet

Bogerud tekstil har noen fleecedresser fra Boca (tror jeg det heter), de koster 189 kr og er veldig gode å ha under vinterdressen og til å bruke i vogna når de skal sove:) Cubus har fleecedresser til ca 140 kroner

Skrevet

catch butikkene har også mye fint.....

Skrevet

Myk, microfleecedress på cubus til 149 kr! Fungerer bra som bildress for meg;)

Skrevet

oi, de fra sparkjøp så kjempegode ut så blir nok en brun tom og trine dress. :) Men er det noen som vet hvordan de er i størrelsen? Lille bolla bruker 80 nå og 86 i bukse. Hun er veldig lang.

Skrevet

Min bruker 86/92 i bukseer og hun ahr str 90 i dressen. Den er ganske romslig på henne

Skrevet

okei. er uansett bedre å bestille litt for stort enn for lite så. takk for hjelpa alle sammen:)

Skrevet

Lillegutt er 75 cm lang ca, og har en dress som er str.80. Begynte å bruke den for nesten en mnd siden, og den er ennå litt lang i bena, men i kroppen er den ikke veldig lang syns jeg, kan liksom ikke helt se for meg at den kommer til å passe når han er 80 cm lang men... han er også ganske lang i kroppen slik at jeg har merket meg at andre klær blir forholdsvis litt korte i den str. som burde være riktig for han...

Dressene er jo ganske kroppsnære, så jeg ville ikke bestille mindre enn 86 var jeg deg, om de er litt lange i bena og armene i starten gjør jo ingenting:) De sitter likevel fint pga passformen.

En annen ting som er genialt med denne dressen er at det er knapper helt ned på det ene benet... gjør det lettere å bytte bleie... .:)

(Et annet tips.. jeg kjøpte lua "følger med" denne dressen, den har supergod passform og perfekt i vogna -selv på ganske kalde dager, syns det er passende tykkelse på den, og ull regulerer jo godt varmen.. kjempefin!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...