Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på litt over 2 mnd som har stått på antibiotika (trimetoprim) siden han ble født pga hydronefrose. Er bekymra for hva antibiotikaen vil ha å si for utviklinga av tarmen hans. Regner med at tarmfloraen blir helt slått ut av antibiotiken. Og ikke vet vi hvor lenge han må stå på den heller.

Har hørt litt om noen som har gitt Biola ved bruk av antibiotika hos baby. Noen som har prøvd det? Eller andre tips? Hadde ikke tenkt på Biola, da det vel ikke er anbefalt med melkeprodukter til de under ett år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min fikke en liten dose Trimetoprim hver dag fra fødselen av til han var 14mnd. pga det samme som gutten din. Begynte med Biola yogurt/drikke og Cranberry juice fra ca. 6-7mnd.

Skrevet

Ok. Spurte du lege om dette var greit? Hvor store mengder fikk han? Merket du noe forskjell når du begynnte å gi biola? Forferdelig lenge din måtte stå på ab. Ble han operert til slutt?

Skrevet

Det var legen min som anbefalte Biola og juicen. Husker ikke hvor mye han fikk men husker jeg gav ham en god del. Ikke noe forskjell egentlig. Han ble friskmeldt da han var 14mnd. uten å operere :-) Kroppen hadde "ordnet" seg selv, noe som er veldig vanlig....de fleste gjør det innen 2 års alderen. Lykke til.

Skrevet

Takk. Så bra han slapp oprasjon. Skal på kontrastrøntgen om et par uker, så får vi se hva de finner ut. Har ikke vært noen forbedring etter fødselen enno.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...