Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Niåringen var nært knyttet til sin bestemor (min mor), som døde av kreft for 2,5 år siden. Jeg forsøkte å være rimelig åpen hele veien om hva som kom til å skje, uten å overdramatisere. Han har ikke tatt initiativ til å snakke om henne, og hver gang jeg forsøker, avviser han meg. Han blir så trist av å se bilder av henne, eller å i det hele tatt snakke om henne, at han ikke takler det i det hele tatt. Jeg synes det er fryktelig synd å gjøre henne til en "ikke-person", så jeg har i grunnen lyst til å presse litt på før han glemmer henne fullstendig. Noen emd erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Overskriften skal selvsagt være "Barn og sorg"
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Ta kontakt med en eller annen form for sorggruppe og hør med deres erfaringer når det gjelder dette?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #4 Skrevet 4. oktober 2009 Finnes ikke noe slikt i nærheten, lurte derfor på om noen hadde erfaringer de ville dele.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #6 Skrevet 4. oktober 2009 hør med ped.leder i bhg. Kanskje de har noen gode råd )
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #7 Skrevet 4. oktober 2009 Da trr jeg 9-åringen blir ganske fornærmet... Tror det er bedre å snakke med hs på skolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå