Gå til innhold

Fostervann (beklager detaljene:p)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan ser egentlig vannet ut. Var som om jeg tisset på meg tidligere, men ikke flere liter som det har blitt snakket om. Var på do. å det så nesten ut som om jeg hadde tisset på meg, men det var ingen farge, ingen lukt, i det hele tatt, men det var litt blankt, litt sånn skinnende liksom... Er det vannet som lekker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde og jeg lakk fostervann på fredag så var inne på føden. Viste seg at det ikke var fostervann, men noe hu kaldte renselse, kunne visst ofte komme en del og var helt normalt, hos meg og var det blankt, ingen farge eller lukt.

Men kan jo være greit og sjekke i tilfelle? :) De sa iallefall til meg på føden at det var bra man heller kom å sjekket sånne ting om man skulle være litt i tvil :)

Skrevet

Hos meg har fostervannet vært helt klart, men har inneholdt talgklumper/flak (hvite). Vannet sildret gjennom flere timer, så ingen kjempesplæsh i alle fall.

Skrevet

Jeg har hørt at mot slutten av svangerskapet får man mer utflod og at det lett kan forveksles med at vannet går. Mange som tror det i hvertfall.

Selv har jeg opplevd at jeg føler at det nesten renner når jeg har reist meg opp eller vært ute å gått litt. Skikkelig ekkel følelse + at jeg kjenner jeg får litt angst for at det er vannet som går. Men det har bare vært utflod. Er i uke 35 nå,så håper vannet holder seg i hvertfall to uker til. :)

Med forrigemann var det ikke no tvil når vannet gikk. Da fosset det nærmest. Men jeg har hørt at det kan renne sånn jevnt ut denne gangen,så jeg tar meg selv i å kjenne ganske mye etter. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...