Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

To ganger i natt har jeg trodd at jeg har tissa på meg, men våknet med MYE vann i trusa på morran og det rant nedover beina mine og på gulvet. Løp inn på do og der kom det mer. Men ingen rier, og jeg har snakket med sykehuset. Skal ringe dem tilbake om en times tid nå, så skal jeg vel inn til kontroll etterhvert. Må bare vente til vaskemaskinen blir ferdig. he he.

Håper det blir baby på meg i løpet av dagen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til!

Her er det ingen tegn til at noen fødsel er på gang. Jeg hadde off. (+ menstermin) termin i går, siste ul-termin er i morgen(og da har jeg bursdag)!

Da jeg gikk gravid med vår datter(nov. 2007) gikk slimproppen som lyn fra klar himmel. Ja, også kom rier ikke lenge etterpå.

Hun ble født 16 timer etter at slimproppen gikk, og dagen etter termindato.

Skrevet

ja, jeg har vært på syjkehuset på kontroll i dag, og tatt sparketest. Alt vra fint, men har jo ikke startet med rier enda. Håper det setter igang snart nå =) Skal tilbake i morgen kl 12 hvis det ikke har skjedd noe innen den tid. Men det renner i rykk og napp enda. Er skummelt spennende dette.

Skrevet

Åh,heldige du!!

Vannet gikk med førstemann... da begynte riene etter 3 kvarter ca.... Håper det gjør det nå også!!! !

Lurer på om jeg lekker litt fostervann nå... ikke mye men litt... Jeg er så gira på komme igang nå...

Ser ut som om du slår meg ja,Emma-23 :) For jeg kjenner ingen tegn til rier.Har hatt masse kynnere i helgen å de blir sterkere og sterkere...men så stopper de helt!! Blir så frustrert. Ikke har jeg fått ny tid til jordmor heller... å hun vil ikke at vi ringer på nattetid.. Merkelige jm`a!

Så på onsdag skal jeg jo settes igang om jeg ikke har fått enda... Tror jeg skal ringe en annen jm imorgen jeg...

MASSE LYKKE TIL!!!!!!!! :D:D Gleder meg til å lese fødselshistorien din!! :)

Skrevet

Så spennende!!! Du får ha kjempelykke til !!! :)

Skrevet

Takk takk =) Syns jo det er litt skummelt siden riene ikke har kommet igang, men får høre hva de sier i morgen. Hun sa jo at det kan gå opptil tre døgn før de evnt sette igng hvis det ikke har startet av seg selv. (Så kan jo hende vi får på samme dag alikevel zoia :-)Følger spent med på deg også)

Skrevet

Hei

Så spennende.

Med nr 1 kom ikke riene før etter 41 timer etter vannet gikk og 6 timer senere var jeg mamma

med nr 2 så gikk vannet 1 min etter kom riene og 45 min senere var jeg tobarnsmamma :)

Så ja da det kan gå både fort og sakte.

Hos oss setter de igang fødselen etter 48 timer etter vannavgang.

Du er i alle fall snart i havn

LYKKE TIL

Skrevet

Oida, den siste gikk da veldig fort da "herkules".. he he. Har litt kraftigere kynnere nå i kveld, så kanskje det tar seg opp i løpet av natten =) Tusen takk for koselige tilbakemeldinger jenter. Det er hyggelig!

Holder dere oppdatert etterhvert hvis jeg har mulighet:)

Skrevet

Nå spørs det da Emma-23 om ikke jeg er igang også... *håper-håper*

Har hatt jevne siden jeg våknet kl 3.27!!!!

Skrevet

Spennende spennende =) Jeg har også hatt siden rundt to i natt... De begynner å bli ganske vonde nå! Sånn at jeg må puste meg igjennom. Så spent på om vi får samtidig!

Masse lykke til =)

Skrevet

Her drøyer det.. har vonde tak, men de er ikke kraftige nok. Ikke regelmessige heller. Så jeg må nok gå en stund til jeg... hvordan går det med deg zoia?

Skrevet

Er veldig frustrert nå.Vært to dager på føden...og nå er jeg hjemme igjen. Skal tilbake imorgen...Da setter de igang om de har kapasitet til det! Hvordan går det med deg?

Samma her,har en del vonde tak,men ikke vonde nok.4 stk som har vært inne og "røska" til...har fått modningsakkupungtur..men nei.Lille`n liker seg i magen min!!

Hvordan går det med deg nå?????

Skrevet

jeg fikk jenta mi i går morges kl 09:33! det endte i keisersnitt, men nå har vi det bra og skal bare kose oss =) jeg skriver fødselshistorie når vi er kommet hjem igjen.

hvordan går det med deg nå zoia?

Skrevet

Hei :) Jeg fødte gutten min den 7 okt kl 16.53 :D Skal skrive fødselshistorie jeg også ;)

Da ble det samme dag da om jeg ikke tar helt feil.... Morsomt! Håper det går bra med dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...