Gå til innhold

Har I mærket liv? Og Nogen fra Tromsø her???


susanne og gustav

Anbefalte innlegg

Hej

Jeg er gravid for anden gang og går og venter på at jeg skal mærke liv. Mærkede liv m mit første barn i uge 18, og ved at man ofte mærker tidligere anden gang.

 

Er der nogen fra Tromsø her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er fra Tromsø. Er gravid for første gang, 15 uker. Har ikke merket liv ennå, men gleder meg veldig til det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej gmfosse

Ja vi er nok tidlig ude til at glæde os :-)... uge 20 (nogen skriver 18) kan vist regnes som et normalt tidspunkt at mærke liv første gang. Og fra uge 24 skal vi mærke liv hver dag, mindst en gang. Men man har vel lov at glæde sig lidt på forhånd:-)

 

Syntes ikke det ser ud som om der har været så mange BIM træff i Tromsø. Har jeg ret? Jeg har ikke fulgt så meget med endnu for jeg er pt i dk m min familie. Vi kommer dog hjem rundt 1 november igen og da håber jeg på at vi kan starte nogen træf. Ved min første graviditet blev jeg kendt med nogen fantastiske mødre (kommende) igennem træf og vi har endnu kontakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

På linken her inne med BIM-treff har jeg sett at det har vært ganske mange treff i Tromsø den siste tiden. Hovedsaklig har det vært torsdager kl 19 eller 20 på Gründer.

 

http://www.barnimagen.com/forum/messagelist/4838

Det er linken jeg går inn på, så står det ført opp treff for hele Troms, og man kan komme i kontakt med andre fra Tromsø.

Det virker som om at de som er på treff nå for tiden er en god del lengre på vei enn meg, så jeg har valgt å vente litt. Men jeg skal garantert dra etterhvert! :) Jeg har veldig lyst å bli kjent med flere gravide!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 18 uker på vei og kjenner kraftige spark og roteringer inni magen.Jeg kjenner det både på innsiden og utsiden. Er 2. gansg gravid og kjente bevegelser rundt uke 13 denne gang. Kjente det tidlig med nr 1 også, men ikke så tydelig den gang som nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...