Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #1 Skrevet 4. oktober 2009 Må bare spørre etter denne debatten med Downs-barna. Mitt Downsbarn er ikke noen sorg i det hele tatt. Han er 17 år og har nettopp lært seg å skrive mus og hus. Aldri har jeg vært så stolt! Man vil selvsagt helst ha friske barn, men tenk å si at man vil sørge over det fordi de ligger litt etter sine jevnaldrende! Da ville jeg heller sagt det var et større problem med alle tilleggssykdommene.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #2 Skrevet 4. oktober 2009 Nei, men lurer på det samme tilbake. Er dere med Downs-Barn (fælt navnt) mer glad i dem, enn de andre ungene? Slik fremstår det fra samme debatt. Der en mor med fire unger, kun fikk stjerner i øynene av å snakke om det barnet med Downs.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2009 #3 Skrevet 4. oktober 2009 Nå har jeg bare ett barn, enn så lenge, og hun har Down. Så, jeg kan ikke hjelpe deg med det spørsmålet riktig enda Men jeg kan si deg det at jeg er akkurat like glad i mitt barn, som dere er i deres barn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå